Part 25

162 10 1
                                    

Pohľad Vicky

,,Bolo to slabé.'' Povedal po chvíli Max. Zdvihla som obočie pretože som nechápala o čom hovorí.

,,Čo?'' Opýtala som sa.

,,Mohla ho viac potrápiť.'' Žmurkol na mňa Max. Na tvári sa mi vytvoril malý úsmev.

,,Jak myslíš.'' Usmiala som sa naňho a on ma oblapil okolo ramien.

Pohľad Michaela:

Keď som sa napil jej krvi bolo to ako keby som pil vodu. Bolo to bez chuti ale zároveň to bolo nechutné.

Boli sme na ceste do chatky a Max s Vic boli predo mnou. Na niečom sa zabávali. Neviem prečo ale príde mi že majú k sebe až veľmi blízko. Nikdy sa neusmieva. A keď sa už usmieva, tak len vtedy keď je s Maxom.

Max ju oblapil okolo ramien a vo mne stúpal hnev. Neviem ale prečo. Žeby mala Mia pravdu a páčila sa mi? Aj keby, ona by ma nikdy nechcela. Možno keby som sa nesprával ako kok- No teda blbec, tak by možno aj mala rada.

,,Vicky?'' Ozval sa Grey. Zastavila a otočila sa ,,Kde budeš na Vianoce?''. Nechápal som. Ako kde bude na Vianoce. Veď kde by mala byť na Vianoce keď nie doma.

,,Neviem ale domov nejdem.'' Povedala a pokračovala v chôdzi.

,,Prečo?'' Musel som sa opýtať. Ja viem že som niekedy neznesiteľný ale som zvedavý.

,,Nemám prečo tam ísť. Predpokladám že mama pôjde k vám alebo bude v práci. A ešte k tomu do domu pozvala toho hybrida, Josepha a Henryho. Nie je tam bezpečne. Ale ona ich tam pozvala, takže keď sa jej niečo stane, môže si za to sama.''

,,Ale keď tvoja mama príde k nám môžeš aj ty.''

,,Radšej budem sama.''

,,Jasné. Chápem.'' Chápavo som prikývol. Neviem ako ale cítil som že sa usmiala.

Pohľad Leeho:

Odkedy sa to dievča, teda Victoria ''preriekla'', som nad tým nemohol prestať rozmýšľať. Vážne chcela povedať ,,On zobral tašku pravému hybridovi. ''. Predsa nemôže byť hybrid. Mňa premenila čarodejnica. Dosť mocná čarodejnica a hneď potom zomrela. Nikto to kúzlo ani nepoznal pretože ho vymyslela ona.

A keď som chodil s jej mamou tak nezostala tehotná. Je pravda že už mala dievčatko ale nebola s jej otcom, boli spolu až keď som musel odísť. Ale ona by ani tehotná zostať nemohla, však som upír a tí sa množiť nemôžu.

,,Ale aj vlkolaci áno.'' Ozval sa Sebastián. Môj vnútorný vlk.

,,Čo tým myslíš?'' Opýtal som sa ho.

,,Ja aj jej vlk sa dosť podobáme. Sme čierny a veľmi veľký. Vy dvaja máte zas ryšavé kučeravé vlasy, modré oči a ste pomerne nízky.'' Zasmial sa Seb. Len som pretočil očami. Ja za to nemôžem že som nízky ,,Jasne že za to nemôžeš. Ale ešte k Victorii, cítil som z nej dôveru k tomu chlapcovi a ten chlapec ju rešpektoval. Tak ako tvoji vlci teba. Ako alfu. A ešte som cítil že nie je len vlk určite je aj niečo iné.''

,,Je možné že je hybrid?''

,,To vylúčiť nemôžem.''

Pohľad Vicky:

Ostatné dni ostali pokojné. Žiaden hybrid sa neobjavil. A keby v telke nešli Vianočné rozprávky, ktoré z celého môjho srdca milujem, tak by som vôbec netušila že sú Vianoce. Dokonca ani sneh nie je. Ani mi nevadilo že som sama na Vianoce. Brala som to ako voľný deň. No dlho som si neoddýchla pretože na druhý deň ráno prišli moji najlepší kamaráti a Michael. Nevedela som koľko je hodín ale určite bolo skoro ráno pretože bolo ešte šero. Nechápem ako mohli Dyu vytiahnuť z postele a to nehovorím o Greyovi.

,,Aw. Ona je taká zlatá keď spí.'' Zašepkala Dya. Určite som mala vlasy rozstrapatené do všetkých svetových strán. To je strašne rozkošné.

,,Hej je.'' Povedal Michael skôr pre seba ale ja som ho počula. A zrejme aj Max keďže zavrčal.

,,Buďte ticho.'' Štekol Grey ,,Ešte ju zobudíte.''

,,Nechce ju niekto odniesť do izby? Chcem sa najesť. Som strašne hladná.'' Zaškrípala zubami Alex.

,,Čo sa na mňa tak pozeráš?'' Opýtal sa Max a sadol si na kraj gauča. Dával si pozor aby ma nezobudil ale ja som už dávno bola hore.

,,Však ju odnes.''

,,Hej aby mi potom roztrhala hrdlo. Nie diki.''

,,Tak nech ju odnesie Mike.''

,,Ja?'' Pripojil sa do ich rozhovoru Michael.

,,Ja som hore.'' Zavrčala som a otvorila oči.

,,Tak sa posuň'' Pretočila očami Alex.

,,Nechce sa mi.'' Usmiala som sa na ňu.

,,Neser ma!'' Vyhŕkla na mňa Alex. Videla som že už je trochu nahnevaná tak som sa posadila a oprela sa o Maxa. Max ma objal okolo ramien a ja som si pretrela tvár rukou.

,,Koľko je vlastne hodín?'' Opýtala som sa.

,,Pol piatej.'' Odpovedala mi. Vytreštila som oči.

,,Ako si vytiahla Dyu a Greya z postele? A prečo ste prišli tak skoro?''

,,Nebolo to ľahké a prišli sme tak skoro, ani neviem prečo.'' Usmiala sa na mňa.

,,Nemôžem ísť ešte spať?''

,,Jasné choď.'' Povedal Max. Usmiala som sa naňho.

,,Nie už si hore. Stavaj ideš mi pomôcť spraviť raňajky.'' Povedala Alex. Dya sa smiala a ja som pretočila očami.

,,Si hnusná.''

,,Aj ja ťa mám rada ale už poď.''

Dúfam že sa Vám nová časť páčila. S kým by ste chceli aby skončila Vic? Pretože ja osobne sa neviem rozhodnúť. :D

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now