Part 1

490 16 4
                                    

Moje meno je Victoria Cliff, mám 18 a môj život nebol nikdy normálny . Narodila som sa ako čierny vlkolak, jediný z našej rodiny ,nikto to nechápal . Že vraj sa to ešte nestalo . No podľa mňa som buď adoptovaná( ale to mi už niekoľko krát vyvrátili) . Alebo že sme nejako zabudli na svoj pôvod.

Keď som mala sedemnásť moja podarená sestra Elizabeth ma "omylom" premenila na upíra. Sama je upírka a veľmi spolu nevzchádzame ,možno aj preto zo mňa vysala všetku krv . Vôbec nečakala že sa premením na upírku, teda presnejšie pravý HYBRID.To znamená že sa môže premeniť nie len pri úplnku ale hocikedy a nemusím nosiť slnečný prsteň. A keďže ma sestra premenila mama ju hneď vyhodila z domu.

Môj otec zomrel, pretože keď som sa ešte poriadne nevedela ovládať tak som sa omylom premenila v obývačke a tak troška ho roztrhala. Mama je väčšinou v práci alebo u kamarátky ktorá má fakt pekného syna . Je to kapitán basketbalového tímu a najpopulárnejší chlapec v našej debilnej škole .Páčil sa mi a jeden čas bol moja kotva ,no to ma prešlo pretože si našiel frajerku ale to by mi to až tak nevadilo lenže tak trochu na urazil a podcenil .To nemal robiť pretože byť hybrid a mať pri sebe dvoch najlepších kamarátov ktorí sú vlkolak a čarodejník, skončiť s rozbitým nosom je ešte celkom dobre.

Máme niečo také ako klub nadprirodzených pretože moji najlepší kamaráti Dya je čarodejnica tak isto ako Alex a jej mladší brat Grey .Dya ma osemnásť tak ako ja a tak isto aj Grey .Alex tak tá má dvadsaťdva . Max tak ten je vlkolak je bielej farby a má taktiež osemnásť a sním som si asi najbližšia ,no teda hneď po Dy.

V lese máme starú chatu no z vnútra je to celkom upravené. Je tam jedna veľká obývačka spojená s malou kuchynkou a tri izby. Keď tam spíme tak v jednej izbe je Max a Grey ich izba je ladená v modrej farbe a postele majú dosť pohodlné, neraz som tam spala.Majú tam šípky povesené na stene ,dve kreslá a dva stoly . Ďalšia izba je moja a Dy a je sivej farby a máme poschodovú posteľ a taktiež dva stoly a jeden stojan na maľovanie pre mňa . V ďalšej izbe spí Alex , je čiernej farby, má tam manželskú posteľ a veľkú knižnicu s knihami o kúzlach alebo o magických stvoreniach .Do jej izby mám prístup len ja a chlapci nechápu prečo. Vždy si myslia že tam robíme ,neviem aké nechutnosti . No nie ďakujem.

Ahojte, ospravedlňujem sa za chyby .Bola by som rada keby ste mi napísali čo by som mala zlepšiť a či by ste chceli pokračovanie. Bude veľmi rada za ohlasy a komentáre . A cover je len dočasný pokiaľ niečo nespravím.

Vaša autorka Saja💖

Bad BloodWhere stories live. Discover now