Part 16

159 11 2
                                    

Pohľad Vicky:

,,Daj si pohov. Nepúšťam ťa. Sprav si pohodlie za chvíľu ťa prídeme skontrolovať.'' Povedala som a potlačila som Maxa k dverám.

Vošli sme do obývačky a všetci sedeli v tichosti. Divné .Dya nikdy nezavrie ústa. Michael si žmolil ruky .Bola z neho cítiť nervozita. ,,Tak .Prečo som ho nemohla ovládnuť?'' Prerušila som ticho.

,,Vie moja mama o nadprirodzene?'' Spýtal sa Michael .Prikývla som. ,,A Mia a Matúš?'' Znova som prikývla.

,,Poviete mi už niekto prečo som ho nemohla ovládnuť?'' Opýtala som sa.

,,Myslíme si že je banshee .'' Povedala Alex. Spadla mi sánka. Banshee? Nie sú banshee len ženy? Ja som vedela už od začiatku že je divný, ale že až tak?

,,Nemajú byť banshee ženy?'' Opýtala som sa . Nevedela som čo robiť . Či si mám sadnúť alebo skúsiť niekoho zabiť aby sa dokázalo že majú pravdu. No dobre uznávam že tá druhá možnosť je v celku morbídna.

,,Väčšinou sú to ženy. Môžu to byť aj muži ale je to zriedkavé. Možno o majú v rodine.'' Povedala Alex. Zdvihla som obočie a musela sa usmiať. Jeho mama skoro dostala infarkt keď sa to dozvedela.

,,Možno od nejakej pra ,pra ,pra ,pra ,pra babky .Myslíš že keby jeho mama alebo babka boli banshee tak by neprišli keď som otca roztrhala na gauči?'' Opýtala som sa ich. Michael vyvalil oči. Plesla som sa po čele .Úplne som zabudla že tu je.

,,Ty si zabila svojho otca? Bojím sa ťa.'' Povedal Michael. Nesmrdel ako strach. Klamal.

,,Klameš.'' Povedala som mu.

,,Čože ?'' Nechápal ma. Ani sa mu nečudujem .Veď rozprávam ako robot.

,,Klameš. Nebojíš sa jej. Skôr si zaujatý. Neoklameš ju '' Vysvetlil mu za mňa Max. Usmiala som sa.

,,Ako to viete?'' Opýtal sa.

,,Nesmrdíš ako strach a tvoj pulz sa zrýchlil.'' Povedala som .Upírskou rýchlosťou som si z kuchyne zobrala fľaštičku krvi pretože som bola už dosť hladná. S fľaštičkou krvi som si sadla vedľa Maxa ktorý sedel na gauči.

,,Mám dve otázky. Prvá. Vy spolu chodíte?'' Povedal Michael .Skoro som vyprskla krv. ,,A druhá. Ako si to spravila?'' Max sa držal za koreň nosa a snažil sa nesmiať. Tak ako ostatný.

,,Nie nechodia spolu. Aj keď sú si dosť blízky.'' Povedala Dya a žmurkla naňho. Pretočila som očami.

,,Nechodíme spolu. A to druhé sa volá upírska rýchlosť. Som napol upírka takže to preto.'' Povedala som mu a dopila fľaštičku krvi.

,,Dosť blízky? Čo tým myslíš? ''Opýtal sa Michael. Nemôže na chvíľu sklapnúť?

,,Je jeho kotva.'' Zakričala z pivnice Lizzie. Tá bosorka .Celý čas počúvala.

,,A to znamená?'' Opýtal sa Michael. Chápem že tomu nerozumie ale musí sa toľko pýtať už mi to lezie na nervy.

,,To znamená že keby si ho vyprovokoval a Vic by tu nebola .Roztrhal by ťa. Kotvu nemajú len vlkolaci ,ale aj ostatné bytosti .Väčšina z nás má problémy so sebaovládaním. Vtedy sa musíme sústrediť na kotvu.'' Vysvetlil mu Grey.

,,Aké kotvy máte vy?'' Opýtal sa Michael.

,,Ja mám za kotvu Greya a coven.'' Povedala Alex.

,,Ja zas Alex a Dyu.'' Povedal Grey.

,,Ja nepotrebujem kotvu. Len sa ľahko nahnevám to je všetko.'' Povedala Dya.

,,Moju kotvu už vieš.'' Povedal Max. Cítila som ako keby sa za to hanbil. Veď sa nemá za čo hanbiť ,je to normálne.

Ja som nič nepovedala. Ešte stále mu neverím.

,,A ty?'' Opýtal sa Michael. No jasné že sa opýtal.

,,To nepotrebuješ vedieť.'' Povedala som mu a odišla za Lizzie. Ešte som započula ako sa pýtal čo zlé povedal .Nikto mu radšej neodpovedal pretože by vedeli čo by nasledovalo. Ja nahnevaná. To nechcete vidieť.

,,Prečo si mu nepovedala kto je tvoja kotva?'' Pýtala sa ma Liz. Úsmev mala od ucha k uchu. Pretočila som očami a začala rozmotávať laná ktoré ju držali o stĺp. Levanduľa ma pálila ale nie tak ako normálnych upírov.

,,Stavaj.'' Povedala som a podala jej pomocnú ruku. Ruku prijala a pobrali sme sa do obývačky.

,,Ako to že žiješ?'' Spýtal sa Michael.

,,Som upír. Mňa zabije iba drevený kolík. ''Žmurkla naňho Liz. ,,Keby ťa to zajímalo moja kotva je moja matka.'' Povedala a sadla si vedľa Maxa. Zavrčala som na ňu .

,,Hej, sorry, kľud ,už sa staviam. ''Povedala a postavila sa. Pretočila som očami a sadla si na miesto kde pred chvíľou sedela .Ona si sadla na kreslo.

,,Takže tvoja kotva je Max?'' Opýtal sa Michael .Pokrútila som záporne hlavou.

,,Predtým ako si ma skoro utopil tak si to bol ty. Teraz je to hnev mierený na teba.'' Povedala som . Michaelovi sa zrýchlil pulz .Chcel niečo povedať ale nakoniec si to rozmyslel.

,,Čo chcete jesť?'' Opýtala sa Alex a postavila sa.

,,Idem ti pomôcť.'' Povedala som jej a postavila sa. So sebou so ešte stiahla Maxa.

Keď sme vošli do kuchyne do očí sa mi tisli slzy. Ani neviem prečo ale prišlo mi to ľúto. Viem že zo mňa bol cítiť smútok pretože ma Max objal.

,,Tak čo budeme robiť na raňajky?'' Opýtala sa s úsmevom Alex. Odtiahla som sa od Maxa.

,,Neviem ale mohla by si prosím poslať Michaela preč?'' Opýtala som sa jej a oprela sa o kuchynskú linku.

,,Nemôže ísť preč. Cítil že sa tu stane niečo zlé .Je to banshee ,mohol by nám pomôcť. ''Povedala Alex. Max pretočil očami.

,,Neverím mu.'' Odpovedala som jej jednoducho.

,,Ja viem ale mohol by nám pomôcť s tým ďalším hybridom. A potom ho kľudne nemusíš vidieť. '' Povedala Alex. Len som sa na ňu pozrela a ona nasadila úsmev .

,,Fajn ale nech sa drží ďalej odo mňa.'' Povedala som jej.

,,Ajodo mňa.'' Ozval sa Max. ,,A mohli by sme spraviť praženicu.'' Usmial sa .

Dúfam že sa Vám táto časť páčila. Prepáčte za chyby.

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now