Maxov pohľad:
Jedna čiernovláska ,traja chlapci a ešte jedno dievča si k nám sadli ako by sme boli dlhoročný kamaráti.
,,Takže, ako sa voláš?'' Povedala celkom namyslene čiernovláska.
,,Ja?'' Spýtala sa jej Vicky a ukázala na seba.
,,Jej meno je Victoria.'' Povedal niekto neznámy .Teda dokedy si nesadol za stôl. Bol to ten idiot s ktorým Vic dnes priviezol do školy.
,,Vic ideme?'' Spýtal sa jej Grey a ona sa pozrela sa na mňa. Ja som len prikývol.
,,Hej ,on je môj,'' Pritiahla si ju čiernovláska a zašepkala ,,vidíme sa!!'',povedala už o čosi milšie.
Vyšli sme z jedálne a pobrali sa k našim skrinkám. Keďže máme skrinky pri sebe tak sme išli rovnakým smerom. ,,Vic ?'' Spýtal som sa jej a ona sa na mňa pozrela ,, Kedy mám zajtra prísť na chatu?'' , bolo vidno že som nervózny .No povedzme kto by nebol ,keby raz za mesiac nad sebou stratil kontrolu.
,,Neviem, tak o šiestej pred chatou?'' Videla že som nervózny a tak ma objala. Objatie som jej opätoval a spoza rohu vyšiel Michael.
,,Michael sa teraz na nás pozerá a vyzerá byť celkom naštvaný.'' Povedal som myšlienkami Vic a zasmial sa.
,,Tak nech sa pozerá ,mne si teraz prednejší ty.'' Odpovedala mi myšlienkami a odtiahla sa a pohladila ma po líci.
,, Victoria ?! Zajtra prídem k tebe robiť ten projekt.'' Ja aj Grey sme vyvalili oči a Vic mi stlačila ruku. Na to že vyzerá nežne a nevinne je celkom krutá a silná. Teda len keď sa jedná o niekoho koho nemá rada alebo sa cíti v jeho prítomnosti nepríjemne.
,,Už som ti hovorila že s tebou sama v jednej miestnosti nebudem a okrem toho zajtra už niečo mám.'' Pozrela sa na mňa a pousmiala sa . On vyzeral naštvane a chcel argumentovať lenže ho prerušil ho rozhlas.
,, Prosím aby sa Max MoonStone-George, Grey George a Victoria Cliff dostavili do riaditeľne.'' Michael sa na nás zdesene pozrel a mi sme s kľudom zavreli skrinky a pobrali sa do riaditeľne. Musel si myslieť že sme retardovaný pretože normálny človek by sa bál čo spravil ,ale mi sme úplne v kľude zaklopali na dvere do riaditeľne.
,,Ďalej!'' Ozvalo sa z vnútra ,,Och, už ste tu. No len som Vám chcel povedať že zajtra je spln tak sa pripravte a pozajtra máte ospravedlnené hodiny.'' ,povedal nám holohlavý chlap ktorý mal okolo päťdesiat rokov. Vedel o tom čo sme za stvorenia .Vlastne on sám je vlkolak . On sám bol nervózny zo zajtrajška a bolo to na ňou dosť vidieť. My sme len prikývli a vyšli z riaditeľne.
Pred riaditeľňou nás už čakal Michael ,,Mali ste veľký problém?'' ,starostlivo sa nás opýtal ,Vic na ňom pretočila oči a obišla ho. To isté sme urobili aj mi dvaja.
,,Myslíte si že niečo počul?'' Opýtal sa Grey keď sme vyšli pred školu.
,,Neviem ale viem že ma to nezaujíma. Grey je Alex doma alebo na chate?'' Teraz sa pre zmenu opýtala Vic Greya.
,, Je na chate lebo robila nejaké pokusy ktoré by mama nedovolila.'' Odpovedal na jej otázku a ona sa zasmiala.
Pohľad Vicky:
,, Je na chate lebo robila nejaké pokusy ktoré by mama nedovolila.'' Odpovedal Grey na moju otázku a ja som sa zasmiala.
Vybrala som si mobil a zavolala Alex:
Vic: Alex?
Alex: Stalo sa niečo?
Vic: Nie ,ale potrebovala by som aby si pripravila všetko na zajtra .Teda pokiaľ vieš čo myslím.
Alex: No jasné, nie som tupá. Pripravím všetko .
Max: A niečo uvar lebo potom budeme určite hladný.
Alex : Ja by som sa na jeho mieste nesmiala ,keďže nás chce zabiť .
Vic: Dobre poviem mu, maj sa .A ďakujem.
Alex: Nemáš zač ,nechcem ešte skončiť mŕtva. Ahoj.
Povedala a zložila.
Už som celkom dobru náladu a potom mi prišla správa od mami.
,,No do riti, ona ma chce zabiť.'' Povedala som smutne a Max sa na mňa pozrel.
,,Stalo sa niečo ?'' Spýtal sa ma Grey ale ja som už nestihla odpovedať pretože ma niekto predbehol.
,, Hej ,veziem ju domov.'' Pribehol k nám ten arogantný debil.
,,To nebude potrebné. My ju zavezieme .'' Povedal Grey.
,, Požiadavka jej mami. Tak poď.'' Usmial sa na chalanov a pozrel na mňa.
Pretočila som očami ,,Prečo ja?'' Zašepkala som a Max sa usmial ,,Tak dobre, ahojte.'' , povedala som a objala tých dvoch . ,,Tak zajtra .'' Povedala som skôr Maxovi ako Greyovi a išla k Michaelovmu autu.
,, Ešte raz ti hovorím ,netrieskaj dverami .'' Povedal a ja som spravila presný opak. V diaľke som videla ako sa Max s Greyom smejú nad čím som a len uškrnula. Michael vyzeral že mu idú puknúť nervy.
,, Ty mi chceš strpčovať život, že?'' Spýtal sa ma a úsmev mi zmizol z tváre.
,, Neviem kto komu strpčuje život.'' Povedala som mu a na mobil mi prišla správa od Maxa :
M: Si fakt číslo . 😂 😂
V: Neviem či to mám brať ako urážku alebo pochvalu. 😂
Odpísala som mu a usmiala sa čo si bohužiaľ Michael všimol.
Už sme boli skoro pri mojomdome .Bolo príjemne ticho ale on ho musel prerušiť ,,Takže zajtra prídem k tebe robiť projekt.''.
,,Už som ti povedala že zajtra už niečo mám a sama s tebou v jednej miestnosti nebudem.'' Povedala som celkom naštvane a pobrala sa domov.
Ahojte, dúfam že sa Vám nová kapitola páčila .Budem rada ak mi napíšete čo by som mala zmeniť. Prepáčte za chyby .
Vaša autorka Saja
YOU ARE READING
Bad Blood
WerewolfVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...