Pohľad Vicky:
Chvíľu sme len tak sedeli potichu a potom sa ozvala sa Alex ,, Takže toto je Grey .'', ukázala na Greya. ,,A tamto vedľa Vicky je Max.'' Teraz ukázala na Maxa . Max sa najprv pozrel na Alex a potom na mňa . Ja som len pokrčila ramenami. Zrazu sa ozvalo otváranie dverí . ,,A toto je ...'' Alex nestihla dopovedať pretože on ju veľmi dobre poznal.
,, Dya.'' No nehovorila som ? ,, Dlho sme sa nevideli.'' Dya sa pre istotu neozvala a sadla si ku Greyovi.
,, Takže vy dvaja sa poznáte?'' Opýtala sa Alex .Michael prikývol a Dya pretočila očami.
,,Bola pritom keď ma strčil do vody.'' Povedala som teraz ja. Max zavrčal.
,, Max ,kľud. Nestojí ti za zašpinenie oblečenia.'' Povedala som mu myšlienkami a usmiala sa .
,, Už viem že som to nemal robiť. '' Usmial sa na mňa Michael a Maxovi narástli pazúre ,ktoré potrhali kreslo. Alex sa na mňa pozrela s výrazom ' Rýchlo ho zober pretože tu niečo ,skôr niekoho roztrhá'. Vyskočila som z kresla a ťahala Maxa von z chaty ale ešte predtým som zobrala krabicu s reťazami.
Maxa som zatiahla hlbšie do lesa. ,,Idiot. Dávaj si pozor na pazúre. Mohol si toho všimnúť.'' Povedala som už mierne nahnevane a Max len sklonil hlavu .
,, Keby si to všimol ,tak by mal pred tebou rešpekt. Veď sa ani neospravedlnil.'' Povedal Max. Oči mu svietili na krikľavo zeleno .Svojim nadprirodzeným sluchom som sa započúvala na tep jeho srdca. Jeho srdce bilo ako keby zabehol maratón.
Reťaze som začala viazať o strom a očkom som pozerala na Maxa .Ten zhlboka dýchal aby sa neprestal ovládať . Pribehla so k nemu ,,Max , musíš sa ukľudniť . Nemôžeš sa prestať ovládať . Skús použiť . Čo ja viem?'' ,položila som svoju ruku na jeho rameno, ,,Napríklad ,v Teen Wolf ,napríklad keď sa Derek učil to ovládať. Alfa ,Beta ,Omega nie ?'' povedala som pretože som vôbec nevedela ako ho ukľudniť.
,, Jasné a odkiaľ zoberieme triskelion? Hmm?'' Odpovedal mi surovo a ja som zdvihla ruky na obranu.
,, Tak potom... Liam , on si opakoval ,Tri veci ktoré nemožno skrývať. Či ako to bolo?'' Nadýchol sa a potichu si hovoril.
,, Slnko,Mesiac,pravda. Slnko,Mesiac,pravda .Slnko,Mesiac,pravda.'' Jeho oči začínali naberať hnedozelený odtieň. Ono to fungovalo .Strašne sa mi odľahlo. Síce viem že by mi Max nikdy neublížil ale niekomu inému by mohol.
,,Chvála Bohu. Vieš čo by sa stalo keby si sa premenil v chate .Ešte pred Michaelom.'' Povedala som mu a objala ho. ,,Poď ideme .'' Ťahala som ho do chatky.
Pohľad Michaela:
Vicky vyšla z chatky a za sebou ťahala Maxa. Chcel som ísť za nimi ale Grey ma zastavil. ,,Nechoď za nimi. Za chvíľu prídu . Dúfam.'' To posledné zašepkal , ako keby nechcel aby som to počul. Zamračil som sa a sadol som si naspäť. Dya sa len usmiala.
,, Že ty žiarliš na Maxa.'' Opýtala sa ma Dya a šťuchla do Greya tak aby s ňou spolupracoval.
,,Dya. Nechaj ho. Neboj sa nič medzi nimi nie je.'' Žmurkla na mňa Alex .
,,Tým by som si taký istý nebol.'' Povedal Grey a pritom sa pozeral na Alex. Potom sa pozrel na mňa ,,Vieš sú si dosť blízki .'' .Alex prevrátila očami a Dya sa zasmiala.
,, Nežiarlim.'' Prevrátil som očami. ,,Veď sa až tak nepoznáme. Len ma zaujímalo kam išli pretože za chvíľu by sme mali ísť.'' Povedal som.
,, Jasné ,jak povieš.'' Povedala Dya.
,, Nechajte ho .'' Povedala Alex ako keby zadržiavala smiech. ,,Takže ako ti máme hovoriť. Michael?''Opýtala sa ma Alex.
,, Mike. Tak ma volá skoro každý. Až na Vicky.'' Prevrátil som očami.
,, Dobre. Takže Mike ,čo robíš najradšej? Máš nejaké hoby?'' Povedala Dya a moje meno zvýraznila.
,,No hrám basketbal. A inač asi nič.'' Povedal som a obrátil som sa na Alex ,,A vy?'', opýtal som sa teraz ja ich. Oni sa pozreli na seba Grey sa poškrabal za krkom.
,,Vlastne ani nič zaujímavé. Väčšinou kontrolujeme či niekto neprekročil hranice mesta.''Povedal Grey a Dya ho buchla do ramena. ,,Auu. To bolo začo? '' Opýtalsa jej a asi mu došlo čo mi povedal . Bolo to čudné. Vlastne oni sú celýčudný .Ale majú dobrí štýl ,to musím uznať. Dya mala oblečené modré šaty v áčkovomstrihu, ktoré perfektne ladili s jej sivými vlasmy. Grey mal zas oblečenétmavomodré roztrhané rifle a čierne tričko s rovnakými znakmi ako mala Alex.
Ahojte ,dúfam že sa Vám ďalšia časť páčila. Prepáčte za chyby.
Vaša autorka Saja💖
YOU ARE READING
Bad Blood
WerewolfVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...