Part 24

158 10 1
                                    

Pohľad Michaela:

Jediné v o dúfam je že ma nechcú zabiť. Aj keby sa určite niekto potešil.(@sovasnezna )

,,Vystupovať.'' Povedal Grey keď sme prišli pred chatu. Vicky a Max si celú cestu niečo šuškali. Bohužiaľ som nič nepočul. Keďže som len banshee a tie super sluch nemajú. Nespravodlivé.

,,Prečo nevychádzaš? Azda sa bojíš?'' Opýtal sa Max a Vicky sa usmiala.

,,Pff. Ja určite. To vaše hokus pokus.'' Znechutene som mu odpovedal. Čo je zač? Jasné že sa bojím. Ja sa po tom ako mi niekto zlomí nohu, magicky rýchlo neuzdravím.

,,Neklam mu. Zabudol si že máme nadprirodzený sluch? Idiot.'' Určite chcela baby som počul jej posledné slovo. Až teraz som si všimol že si uvedomil že sa skoro nikdy nesmeje. Len keď ma MAX urazí. To nie je možné. Žeby žiarlim? Nie. Ja nikdy nežiarlim.

,,Prečo sa nikdy neusmievaš?'' Opýtal som sa a pritom sa pozeral na Vicky.

Pohľad Vicky:

Prečo sa nikdy neusmievam? Ja vlastne ani neviem. Asi preto že nemám sa z čoho smiať. Len niekedy.

,,Ja sa usmievam.'' Povedala som mu. Nebudem mu tu hovoriť prečo sa nesmejem, keď to ani sama neviem.

,,Nie vždy.'' Odpovedal mi arogantným tónom a vošiel do chaty. Takto sa so mnou nikto rozprávať nikto nebude.

Spolu s Maxom a Greyom som vošla do chaty a zakričala ,,Alex! Descendere, obsecro. Guinea porcus hie non est tibi.'' Hovorila som po latinsky, tak aby tomu Michael nerozumel,* Alex! Poď dolu prosím. Máš tu pokusného králika.*. Usmiala som sa.

Alex pribehla dole s veľkým úsmevom, ale keď si všimla kto je jej pokusný králik, úsmev jej zbehol z tváre. To si ho až tak obľúbila?

,,Vere?'' *Vážne?* Opýtala sa ma Alex. Tiež po latinsky. Zo založenými rukami v bok vyzerá prísne.

,,Môžete prosím prestať hovoriť tou hatlaninou?'' Opýtal sa Michael. Že vraj hatlanina. Veď to je krásny jazyk.

,,No nie je hatlanina ale latinčina.'' Opravil ho Max. Grey, ktorý už sedel na gauči, sa snažil udržiavať smiech. Čo mu na tom prišlo vtipné?

,,No chceš na ňom niečo skúsiť alebo nie?'' Spýtala som sa. Alex prekrútila očami a prikročila ku mne.

,,Ale potom mu dáš svoju krv.''

,,Fajn.'' Pretočila som očami.

,,Fajn. Mike, nemáš sa čoho báť.'' Usmiala sa naňho Alex.

,,Máš šťastie že si banshee nie vlkolak.'' Povedal urazene Max. Mal pravdu. Keď na skúšala kúzla na Maxovi mal zlomenú nohu a tri dni zvracal imelo. Chudák.

,,Takže s čím začneme.'' Opýtala sa Alex.

,,Len nie v obývačke. Je to jedno z mála miest kde sa cítim pohodlne.'' Zavrčala som na nich.

,,A aké sú ďalšie?'' Opýtal sa Michael.

,,Hocikde s Maxom.'' ''Odkašľal'' si Grey. Pozrela som naňho s vražedným pohľadom. Grey sa iba usmial. Pozrela som na Alex a jej sa zase premával úsmev na tvári. Michael sa tváril znechutene ale aj nahnevane. Max len pretočil očami.

,,Debil.'' Povedala som potichu.

,,No poď. Nech tu nezničíme niečo.'' Ozvala sa Alex.

,,Ale ja to chcem vidieť.'' Povedala som s Maxom naraz.

,,Ideme do lesa.'' Ako Alex povedala tak sme urobili.

,,Takže bude ma to bolieť?'' Opýtal sa Michael po chvíli ticha.

,,Podľa toho aké kúzla použijem.'' Odpovedala mu Alex ,,Ale Victoria ti potom dá svoju krv. Aby si sa skôr uzdravil.''

,,Tak môžeš už začať?'' Spýtala som sa. Neviem prečo ale mám dobrú náladu.

,,Fajn.'' Začala Alex a postavila sa do prostriedku lúky ,,Postav sa oproti.''Michael sa jej postavil oproti a čakal čo sa stane ,,Neboj sa tie to kúzla by ťa nemali zabiť.''

,,Možno.'' Povedala som s kamennou tvárou. Začala som cítiť strach. Ale nie môj, ale Michaelov.

,,A ja nemôžem?'' Opýtal sa Grey.

,,Nie. Ešte by si ho zabil.'' Zakričala naňho Alex.

,,Levitate.'' Povedala Alex a Michael začal levitovať. Zatiaľ na to ide ľahko ,,Copia aque.'' Povedala a on spadol na zem úplne mokrý ,,Chorus'' Michael začal tancovať. Fakt zábavné Alex. ,,Fiate nocere non.'' Povedala nejaké kúzlo a on sa začal zvíjať na zemi. Asi po dvoch sekundách prestala.

,,Myslím si že to bolo fajn.'' Ozval sa Grey.

,,Všetko?'' Opýtala som sa a Alex prikývla. Michaelovi som hodila fľaštičku krvi.

,,Čo to je?'' Opýtal sa. Nevyzeral že by ho niečo bolelo ale pre istotu som mu tu krv aj tak dala.

,,Moja krv.''

,,Nebudem piť krv.''

,,Fajn.Jak chceš ale keď ťa bude niečo bolieť nechaj si to pre seba.'' Povedala som mu.Zatvoril oči a napil sa mojej krvi. Keď ju prehltol zatváril sa ako kebyjedol citrón. No neriešila som to a išli sme ku chate.

Dúfam že sa Vám nová časť páčila. Je trošku kratšia ale dúfam že to nevadí. A prepáčte keď je to zle po latinsky ale len som to prekladala z prekladača pretože mi to prišlo zaujímavé. 😁

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now