Part 27

156 9 1
                                    

Pohľad Vicky:

,,Vic.'' Ozvala sa Tessa.

,,Tessa. Deje sa niečo?'' Opýtala som sa jej.

,,Nie. Teda áno.''

,,Čo sa stalo?''

,,Neviem ako ale Sebastián sa so mnou spojil-'' Prerušila som ju.

,,Kto je Sebastián?''

,,Toho hybrida vlk.''

,,Ako to že si sa sním rozprávala?''

,,Nechaj ma dohovoriť.''

,,Sorry.''

,,Neviem ako sa so mnou spojil ale Sebastián vie o tom že si hybrid. Nepotvrdila som mu to ale ani nevyvrátila.''

,,A vie to aj Lee?''

,,Nie, len mu niečo naznačil. A ešte niečo.''

,,Vicky. Čo sa deje?'' Počula som stlmene Maxa. Nevedela som sa prebrať. Proste som na to nereagovala. Zatriasol so mnou ale nič.

,,Myslíme si že ten hybrid je tvoj biologický otec.'' Povedala. Max mi dal pusu a ja som zaklipkala očami. Prečo to urobil?

,,Vic, čo sa deje?'' Znovu sa ma opýtal. Nevedela som čo mu povedať. Chvíľu sa ma niečo pýtali a ja som im povedala o tom čo sa stalo.

,,A kto by mal byť tvoj biologický otec?'' Opýtala sa Alex.

,,Ja to nedám.'' Povedala som a vybehla z chaty. Nemohla som tomu uveriť.

,,Vic!'' Vybehol za mnou Max. ,,Čo sa stalo?''

,,Ja. Nechcem to nikomu povedať.''

,,Nemusíš to nikomu hovoriť. Len sa ťa opýtala.''

,,Ale to nie je ten problém. Problém je môj biologický otec.''

,,Vážne je taký hrozný?'' Vypadla mi slza z oka.

Pohľad Maxa:

Z Vickyných očí začali stekať slzy. Nikdy som nevidel Vicky plakať. Teda raz áno. Keď Vicky povedala Michaelovi čo je jej kotva.

,,Je to ten hybrid.'' Povedala po chvíli a zotrela si slzy.

,,Čože?'' Opýtal som sa.

,,Ten hybrid je môj otec. Teda možno.'' Tak toto som nečakal. Takže Vickyn biologický otec je hybrid. A ja mám rovnaké priezvisko ako jeho pravá ruka, ktorá je vlkolak.

,,Nemusíš im to povedať ak nechceš.''

,,Ja im to ani nechcem povedať ale aj tak už o veľa veciach nevedia. Napríklad o mojich alfích očiach.'' Povedala a zozadu vyšla Elizabeth.

,,Takže moja sestra je alfa. Žena. A ešte k tomu si hybrid. Keby sa toto dozvedeli nadprirodzené bytosti, asi by po tebe išli.'' Ozvala sa Elizabeth.

,,Odkedy si tam? A kde si bola tie dni?'' Spýtala sa jej Vic.

,,Odkedy si rozprávala o tých očiach alfy. Prešvihla som niečo zaujímavejšie?'' Zasmiala sa Elizabeth. Vic zaťala päste.

,,Max ideme dnu. A ty sa opováž vkročiť dnu.'' Povedala nahnevane Vic a ťahala na dnu.

,,Ty si plakala?'' Prvú otázku sa opýtal Michael. Určite uvidel jej červené oči.

,,Áno. Problém?'' Opýtala sa ho a on pokrútil hlavou.

,,Vic čo sa stalo?'' Začala Dya.

,,Nič všetko je v poriadku.'' Usmiala sa na ňu Vic.

Pohľad Vicky:

,,Tessa.'' Prihovorila som sa Tesse.

,,Áno?'' Ozvala sa.

,,Vieš sa spojiť so Sebastiánom?''

,,Jasné, prečo?''

,,Zisti kde je Lee so svorkou, potrebujem sa s ním porozprávať.''

,,Fajn. Daj mi minútku.''

,,Max.'' Ozvala som sa mu myšlienkami a on sa na mňa pozrel ,,Pôjdeš so mnou k tomu hybridovi. Potrebujem sa s ním porozprávať.'' Povedala som a on prikývol.

,,Idem sa prezliecť.'' Povedala som už normálne. Vôbec som si neuvedomila že von vybehla len v kraťasoch.

Prezliekla som sa do čiernych riflí a svetlomodrého voľnejšieho trička, naňho som si dala čiernu mikinu so zipsom.

,,Sebastián povedal že majú vilu na N. Oakland Ave. Povedala som nech mu povie že prídeš.'' Ozvala sa Tessa.

,,Ďakujem.'' Povedala som a odišla do obývačky.

,,Ideme?'' Opýtal sa Max. Prikývla som.

,,Kam idete o šiestej ráno?'' Opýtala sa Dya.

,,Idem navštíviť biologického otca.'' Povedala som.

,,O šiestej ráno? Nemyslíš si že bude ešte spať?'' Zasmial sa Michael.

,,Keď chcel spať, tak mal zakázať svojmu vlkovi aby sa rozprával s Tessou. A Grey?'' Opýtala som sa ho a on sa na mňa pozrel ,,Požičiaš nám auto?'' ,usmiala som sa naňho a zaklipkala očami. Prikývol .

Z Maxom sme si sadli do Greyovho auta a šli na tú ulicu o ktorej hovorila Tessa. Šoféroval Max. Ja radšej nešoférujem. Naposledy keď som šoférovala tak som narazila do elektrického stĺpu. Som rada že som hybrid, pretože som mala nachvíľu rozťaté obočie. Určite to mohlo dopadnúť aj horšie.

Prišli sme pred ten dom. Bol dosť veľký. V dome sa nesvietilo ani jedno svetlo. Ich problém. Nemali dovoliť Sebastiánovi rozprávať sa s Tessou. Zazvonila som na dvere. Chvíľu sme čakali ale potom nám otvoril rozospatý chalan. Bol to aziat. Cítila som že je upír.

,,Čo chcete o šiestej ráno?'' Opýtal sa.

,,Potrebujem sa porozprávať s Leem. '' Kľude som mu odpovedala.

,,Ten s vami rozprávať nebude. Má teraz veľ problémov.'' Povedal a pokúsil sa zavrieť dvere ale Max ich zastavil rukou.

,,Zavolaj Henryho alebo Josepha.'' Zavrčala som naňho. Pretočil očami.

,,Fajn, ale keď ma alfa zabije je to vaša vina. Poďte ďalej.'' Na to že je upír je dosť hlúpy.

Dúfam že sa Vám nová časť páčila. Do nového roka nebudem môcť postovať nové kapitoly, pretože nebudem mať pri sebe počítač a cez mobil sa mi nepíše veľmi dobre.

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now