Part 7

200 9 0
                                    

Pohľad Vicky:

Keď sme došli do mojej izby a sadli si na koberec. Vybrala som mobil a zase zavolala Maxovi na facecall .

Max: No, čo ? Môžem mu nakopať zadok?*Vygúlila som oči a rukou som naznačila že teraz nie*

Mia :Nie no môžeme ho mi nakopať tebe. *zasmiala sa *

Max: Mia? Matúš? Čo vy tam robíte?

Matúš: No prišli sme sem s mamou a bratom na večeru.

Max : Kto je Váš brat?

Mike : Ja som ich brat. Skade sa vlastne poznáte.

Vicky: To je jedno. Mia ťa len chcela vidieť.*usmiala som sa*

Alex: No do pekla !* z mobilu vyšla zelená žiara *

Vicky : Stalo sa niečo? * Max prikývne a ukáže roztrhnuté reťaze *

Mia : Tak to Alex posrala.

Mike : Mia! * Mia zdvihla ruky do obrannej pozície*

Grey: Vic. Potrebujeme tvoju pomoc.

Vicky: Dobre donesiem Vám ďalšie. Zavolajte aj Dy.* zložila mobil*

,, Môžeme ísť s tebou? '' Spýtali sa Matúš a Mia naraz.

,,Nie! Zajtra je spln.'' Poslednú vetu som zašepkala tak aby to počuli len oni.

,, Však ich zober so sebou . Ideš len za nimi.''Povedal Michael.

Vyšla som z izby a vošla do kuchyne ,, Mami potrebujem ísť na chatu.''.

,,Nie! Sama nie ,čo keď Max niečo spraví?'' Povedala mi mama.

,,On by mne neublížil. A potrebujem im odniesť nové reťaze pretože ich sa roztrhli.''.

,, Dobre ,choď ale nie sama.'' Povedala mama.

,, Mike ju môže odviesť.'' Povedala Sára.

,, Hej! Aj my chceme ísť.'' Povedal Matúš.

,, Radšej nie Matúš.'' Povedala Vicky.

,, Mike ,odvezieš ju?'' Spýtala sa Sára keď prišiel do kuchyne.

,, Jasné ale kam?'' Spýtal sa Michael.

,, Bude ťa navigovať. '' Povedala mama.

,, Tak ideme?'' Opýtala som sa a on sa na mňa s údivom pozrel. Chvíľu nič nehovoril a potom prikývol.

,, Ale vráťte sa do večere!'' Prikázala nám mama.

,, Pozdravuj Max a posielam mu objatie.'' Povedala Mia. Nepáči sa jej náhodou Max?

Prišli sme na chodbu ,, Počkaj ešte ,musím ísť pre niečo.'', povedala som a odišla do pivnice.

Hľadala som to dosť dlhú chvíľu a potom som ich našla. Vyšla som z pivnice a postavila sa pred Michaela ,,Ideš?''.

,, Už som si myslel že si sa tam stratila .'' Pozrela som naňho pohľadom 'si robíš srandu?' ,, Čo si vlastne hľadala?'' ,ukázal som mu len krabica a pochopil že sa nemá pýtať. Podržal mi dvere od domu a prešli sme k autu.

,,Mohol by si mi otvoriť?'' Opýtala som a ho.

,, Jasné aspoň mi zase netresneš dverami.'' Škaredo som na neho pozrela ,, Dobre, prepáč .'' . Nastúpila som do auta a on jemne privrel dvere od auta.

,, Takže kde ťa mám odviesť ?'' Opýtal sa ma a naštartoval auto.

,, Na začiatok lesa .'' Do lesa je to dvadsať až tridsať minút.

,, Prečo si bola na mňa milá ?'' Spýtal sa ma a ja som sa na neho pozrela.

,,Lebo si správal ako menší debil. A možno že tam boli dvojičky.'' Povedala som a on sa usmial .

,, Okej ,budem to brať ako pochvalu.'' Povedal a prehrabol si vlasy ,,A keď tam prídeme, nemohla by si ma zoznámiť s tými tvojimi kamarátmi? Chápeš , nie?''.

No do riti. Pomyslela som si . ,, No... Ehmmm... Asi ? Podľa toho či budú chcieť oni.'' Povedala som mu. Jednu vec čo viem už teraz je že Max sa sním kamarátiť nebude. Tak isto ako Grey a Dy. U Alex to je nerozhodne. Niekedy je milá niekedy ma zas chuť vyvraždiť celé mesto. Rýchlo som vytiahla mobil z kapsy a napísala Maxovi.

V:Odložte všetko nadprirodzené a všetko príliš osobné. Príde k nám normík. A zavolajte Dy . Hlavne sa postarajte aby mala Alex dobrú náladu.

Na odpoveď som už nečakala . Aj keď Michaela nemám rada nemusí byť hneď mŕtvy.

Za chvíľu tam už budeme . Takže to znamená že tam už Dya bude. Má to najbližšie ku chate ale najďalej k centru mesta.

,,A teraz ?'' Opýtal sa ma Michael keď sme boli na začiatku lesa.

,,Proste choď rovno .Žiadne zatáčky tam nie sú.'' Povedala som mu a stále som bola viac nervóznejšia.

Pohľad Maxa:

Prišla mi správa od Vic. No do riti toto nemôže skončiť dobre. Nie keď tu budem ja a normík .Ktorý je podľa mňa Michael .

,, Ľudia, máme problém!'' Povedal som prísnejším tónom a Grey s Alex sa na mňa pozreli.

,,Čo sa stalo?'' Opýtala sa ma Alex a ja som začal nahlas čítať správu.,,Odložte všetko nadprirodzené a všetko príliš osobné. Príde k nám normík. A zavolajte Dy . Hlavne sa postarajte aby mala Alex dobrú náladu. ,,.

,, Vicky neprinesie len reťaze ale aj normíka .'' Povedal som z nechuťou v hlase a pretočil som očami. Alex sa len zasmiala.,, Jedno už máme splnené. Alex má dobrú náladu.'' Povedal som teraz už o čosi príjemnejšie.

,, Grey ,'' Povedala Alex a on sa na ňu pozrel ,,ty zavolaj Dyi a ty.'' ,teraz ukázala na mňa . Niekedy je celkom strašidelná a mám pred ňou rešpekt ,no nie až taký ako pred Vic . ,, Ty Max odnes z kuchyne a obývačky všetky lekcionáre, knihy so zaklínadlami a knihy s nadprirodzenými bytosťami.'' Povedala rázne a Grey začal volať Dyi.

,, A ty budeš robiť čo?'' Spýtal som sa jej a Alex sa na mňa škaredo pozrela.

,, Idem zamknúť všetky izby okrem kúpeľne a z idem skryť aj lektvary lebo ti z nimi neverím. '' Znechutene sa na mňa usmiala a odišla . No ešte predtým stihla zakričať ,, A pohni tým svojim lenivým zadkom .Podľa mňa nechceš byť ochrnutý od hlavy dolu.'' ,ešte si tam niečo mrmlala popod nos ale to som už nepočúval.

,,Dya už je na ceste. Bude tu za chvíľu.'' No tak tá bude nadšená keď zistí kto ku nám príde na návštevu. Neznáša ho .Možno aj viac ako ja alebo Vicky. Babi sú divné. Niekto sa poháda s jednou a jej najlepšia kamarátka sa hnevá ešte viac ako tá čo sa s niekým pohádala .

,,No ty si sa do toho zamotal.'' Povedal môj vnútorný vlk. Volá sa Reggie.

Ahojte, ďakujem za prečítanie kapitoly .Prepáčte za chyby . Chceli by ste aby sa Mike a ostatný s kamrátili. Poprípade s kým áno a s kým nie?

Vaša autorka Saja ❤️

Bad BloodWhere stories live. Discover now