Part 18

150 9 3
                                    

Pohľad Vicky:

,,Za chvíľu sa bude stmievať .Ideme ti pre náhradné oblečenie.''

Postavili sme sa a bežali do chaty. Boli sme už skoro pri chate keď sme počuli kroky. Spomalila som .

,,Počuješ to?'' Opýtala som sa. Max prikývol.

Stále sa to približovalo. Keď sme už chceli odísť pretože sme nič nepočuli, na nás vyskočila Liz. Toto je už po druhýkrát za dva dni.

,,Vážne? Potuluješ sa tu po lese keď sa ťa snaží zabiť hybrid? To máš v hlave úplne prázdno?'' Opýtala som sa jej. Ona zdvihla ruky na obranu a ospravedlnila sa. Spolu sme odkráčali ku chatke.

,,Choď si pre náhradné veci ja zoberiem vlčí mor.'' Povedala som mu keď sme vošli do chatky.

,,Už bolo načase !'' Povedala Alex ,,Pripravila som Vám vlčí mor .Presne tak aby ho to nezabilo.''

,,Vďaka .''Povedala som jej a zobrala fľašu .V nej bol zriedený vlčí mor, tiež známy ako prilbica žltá a voda.

Pohľad Maxa:

Vyšiel som hore a zobral si náhradné oblečenie. Nie je isté že sa premením, ale pre istotu.

Pred vchodovými dverami už stála Vic a v ruke mala fľašku vody. Predpokladám že tam je vlčí mor. Zvláštne bolo že tu nebol Grey ,Michael ani Dya.

,,Kde sú ostatný?'' Opýtal som sa Alex

,,Išli odniesť Dyu. Rodičia jej volali.''

,,A prečo tam išiel aj Michael?'' Opýtala sa Vic. Alex mykla plecami. Prosím povedzte mi, že sa Michaelova banshee stránka neaktivovala.

,,Banshee .'' Zamrmlala Vicky. ,,Alex zavolaj Greyovi nech si dávajú pozor.''

,,Dobre ,ty daj pozor na Maxa.'' Povedala Alex. Ako keby som bol nejaké malé decko.

,,Vie sa o seba postarať. '' Pretočila očami Vic. Ja som sa usmial.

,,Ale dnes je spln. Tak naňho dávaj obzvlášť pozor. '' Vyhryzovala nám Alex.

,,Ona si nedá pokoj ,že?'' Opýtal som sa Vic myšlienkami. Uškrnula sa a odišli sme.

Kráčali sme k stredu lesa. Keď sme tam došli na stromoch už boli priviazané reťaze zo včera. Vicky mi najprv priviazala ruku a potom aj nohy. Keby som sa náhodou premenil .Premieňať sa môžem hocikedy ,ale cez spln by som mohol nad sebou stratiť kontrolu. Vic sa už vie ovládať.

,,Bojím sa o Greya a Dyu .''Povedal som .Ona mi podala fľašu .Napil som sa a moje hrdlo začalo páliť. Mohol som si myslieť že tam dali vlčí mor. Ešte som o tom aj hovoril sám sebe. Som ja ale idiot.

,,Súhlasím .''Ozval sa Reggie.

,,Aj ja .Hlavne keď s nimi išiel Michael .Ktorý je banshee. Dúfam že sa im nič nestane. A toto vypi celé. Nemalo by ťa to zabiť. ''Povedala mi a usmiala sa .Vypil som celú fľašu. Moje hrdlo začalo horieť a skoro som sa udusil. Vicky tam len sedela a pozerala sa na mňa. Ako by jej to bolo jedno. Vedela že ma to nemôže zabiť, tak bola kľudná.

Pohľad Michaela:

,,Volali mi rodičia .Potrebujem aby ste ma odviezli domov. ''Povedala Dya. Grey prikývol že ju odvezie. Liz povedala že sa ide poprechádzať.

,,Idem s vami.'' Povedal som .Vôbec som nevedel prečo som to povedal. Proste to zo mňa vypadlo. Mal som pocit že tam mám ísť.

,,Prečo?'' Opýtal sa Grey.

,,Neviem. Asi len tak.'' Klamal som mu. Zaváhal ,ale nakoniec povolil .

Boli sme už skoro pri Dyinom dome, keď Greyovi zavolala Alex. Hovorila že si máme dávať pozor. Nechápal som. Je to tým že mi neverí alebo tým že som ''posol smrti'' .

,,Grey pozor !Niekto stojí na ceste.'' Skríkla Dya. Grey prudko zastavil .Nikto tam nebol.

,,To bolo divné.'' Povedal som a hneď na to niečo spadlo na auto.

,,Čo to bolo?'' Spýtala sa Dya.

,,Idem sa pozrieť.'' Povedal Grey. Pozerali oni niekedy horor? Základné pravidlo je ,nikdy nechoď za zvukom .A hlavne nie sám. Ale keďže to je čarodejník ,tak som to nechal tak.

Grey vyšiel z auta .Poobzeral sa dookola a zase nasadol do auta. ,,Obkľúčili nás.''

,,Čože? Kto?'' Opýtal som sa .

,,Svorka toho hybrida.''

,,Čo budeme robiť?''

,,Počkáme kým zaútočia.''

,,A keď zaútočia?'' Bol som vystrašený. Aj Dya mala strach len to nedávala najavo. Grey bol zase úplne kľudný ,alebo to vedel len dobre skrývať.

,,Pokúsime sa bojovať. Ale neviem čo bude s tebou.'' Povedal Grey. Fakt super. Prečo nemôže mať banshee nejaké super schopnosti, ako Spiderman alebo Ironman.

Začala sa mi krútiť hlava. Nie z toho že by som chcel odpadnúť, ale cítil som že sa stane niečo zlé. Grey chcel niekomu zavolať ,,Nevolaj nikomu.''

,,Čože ? Prečo?'' Opýtali sa naraz.

,,Niečo sa stane.'' Povedal som im. Pozreli sa na seba a Grey odložil mobil. V mojom hrdle nastalo sucho. Už mi to došlo prečo som chcel ísť. Niekto tu zomrie ,ale kto?

Dúfam že sa Vám nová časť páčila .Prepáčte za chyby .Myslíte si že niekoho tá svorka zabije? Alebo Grey a Dya zabijú ich?

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now