+++
Pohľad Vicky:
Prešiel mesiac odkedy sme sa dozvedeli že Mike a Mia sú vlkolaci a nie banshee. Lee chcel vedieť či má Max a Will niečo spoločné, teda okrem priezviska, tak im zaplatil test DNA. A nanešťastie, teda aspoň podľa Maxa, je Will Maxov biologický otec. O tom že Dya a Grey spolu chodia vedia už asi všetci. Elizabeth je pod nejakým kúzlom, takže nevieme kde sa skrýva. Jediné čo vieme je že nemôže opustiť mesto. Zistili sme aj to že Mia nie je taký anjelik ako sa zdá. Ale aj tak je šteniatko našej svorky a hoci je tu najkratšie, všetci si ju obľúbili.
Dnes je prvý spln Mii a Mika. Ešte stále nenašli svoju kotvu. Nie žeby to bolo nejako potrebné, ale je to lepšie keď budeme chodiť do školy. A keďže Mia je dievča, a dievčatá majú svoje dni, takže to bude ešte lepšie keď ju niekto naštve. Ale myslím si keby jej teraz niekto ublížil, tak nie len moja svokra by šla po tom normáloví ale aj Leeho svorka, ale nehovorím že by ho Mia nezvládla sama.
Neviem či to bude jednoduché tento spln, keďže sa Max vie ovládať len zriedkavo a z Leeho svorky sa niektorý nevedia ovládať vôbec. V Leeho dome je mreží presne pre jeho vlkolakov, tak nám zohnal silné reťaze a Ametyst ich začarovala aby ich nemohli Mike a Mia roztrhnúť.
,,Vicky!'' Zakričala Mia ,,Mike zase provokuje!''
Pretočila som očami a upírskou rýchlosťou pribehla do obývačky v našej chate. ,,Mike! Prestaňte sa biť vankúšmi.'' Povedala som im a oni hneď prestali ,,Fakt niekedy neviem ktorý z vás má trinásť.''
,,Choďte sa obliecť do športového.'' Povedal im Max. On aj ja sme už prezlečený do športového oblečenia boli a ja som robila mix vody a vlčieho moru.
,,Čo? Prečo?'' Opýtal sa Mike a Mia len prikyvovala.
,,Keďže je dnes spln je lepšie keď sa unavíte, takže ideme behať.'' Odpovedala som im.
,,Aj Leeho svokra chodí behať do lesa?'' Opýtala sa teraz Mia.
,,Nie ale Lee im dáva viac vlčieho moru.'' Povedala som ,,A teraz sa choďte prezliecť nech na vás nečakáme dlho.''
Mike a Mia sa rýchlo prezliekli do športového oblečenia. Podala som im aj Maxovi vodu zriedenú s vlčím morom a pokynula im aby to vypili. Oni to z nechuťou vypili.
,,Pre Boha čo to je. Prečo ma z toho páli krk?'' Spýtal sa Mike. Max sa potichu zasmial aj keď aj jeho určite pálil krk. Možno je to tým že to nepije prvý krát.
,,Vlčí mor.'' Odpovedal mu za mňa Max a ja som sa len zasmiala nad tým ako sa Mike zatváril.
,,Nemôže nás to zabiť? Vieš v Teen Wolf ho skoro zabili Bretta keď ho napichli na vlčí mor.'' Povedala Mia a Mike s Maxom nechápali o čom hovorí. Len som pretočila očami a obula si tenisky.
,,Myslím si že nás to nezabije keď nám to dala aby sme to vypili.'' Zašepkal jej Mike.
,,Vieš i tom že existuje vlčí a upírsky sluch? Ktorí mi umožňuje počuť ťa na kilometre ďaleko. Takže sklapni.'' Povedala som trochu naštvane. Myslím si že ten spln zaberá aj na mňa.
Max položil jeho ruku na moje rameno a povedal ,,Vic.''. Pozrela som sa naňho a on pokrútil hlavou.
Pozrela som sa naspäť na Mika a Miu ,,Sorry. Obujte sa a pôjdem behať.''. Oni prikývli a obuli sa.
Keďže sa na Mika už nehnevám, tak bolo ťažké znovu nájsť moju kotvu, keďže moja kotva bol môj hnev naňho. Teraz moja kotva je moja svorka, ale asi najviac Max.
Ja a Max sme bežali ako prvý, keďže Mike a Mia to tu nepoznajú, tak oni bežali za nami.
,,Prečo vlastne Dya a Grey neboli v chate?'' Opýtala sa Mia po chvíli
,,Keď upíra pohryzie vlkolak zomrie. Nie je na to nejaký liek.'' Odpovedala som jej.
,,Nemôžeme si dať prestávku?'' Opýtal sa Mike po hodine behania.
,,Myslel som si že keď hráš basketbal že budeš mať lepšiu výdrž.'' Zasmial sa Max, ale ani jeden sme neprestali bežať.
,,Si vlkolak. Nezomrieš tak rýchlo. Počkaj ešte tri hodiny a potom si môžeš oddýchnuť.'' Povedala som mu. Mia bola ticho a nachvíľu som si myslela že odpadla, ale keď som sa pozrela za seba, Mia bežala trochu za Mikom, ale bez problémov. Nie ako Mike, ktorý vyzeral že odpadne.
,,Sorry, ale basketbal nehrám, keď ma niekto nadrogoval niečím, čo ma môže zabiť.'' Ozval sa a lapal po dychu.
,,Fajn oddýchni si.'' Povedala som priamo na Mika. Zastali sme a Mike sa rozčapil na zem.
Mia doňho kopla a zasmiala sa. ,,Ži-ješ?'' Opýtala sa pomedzi smiech.
,,Mia!'' Zavrčala som na ňu. Len sklonila hlavu a odišla od Mika k Maxovi. Max jej postrapatil vlasy a ona mu buchla do ramena a snažila sa napraviť si vlasy.
,,Neboj sa po prvom splne budeš vyzerať horšie.'' Povedal jej Max a zasmial sa. Ja som nad tým s malým úsmevom prevrátila oči.
Čupla som si k Mikovi a opýtala sa ho ,,Si v pohode?''. Ten si len niečo zamrmlal popod nos a prikývol. Chvíľu tam len tak ležal ale potom sa rýchlo postavil a opýtal sa:
,,Cítite to?''
,,Hej. Fuj!'' Povedala Mia ako keby sa mala každú chvíľu povracať.
Ja aj Max sme sa poriadne nadýchli aby sme sa sústredili na tu vôňu ,nie žeby sme nevedeli ako rozpoznať pach ale nie vždy ho zacítime, ale ich som pochopila pretože boli nový a neboli zvyknutí cítiť iné pachy ako človek.
,,Upír.'' Povedala som naraz s Maxom. Mike nad nami prevrátil oči a Mia sa začala smiať popod nos.
Pohľad Mii:
Keď Max a Vicky povedali naraz upír, prišlo mi to zlaté. Teda rozrušilo ma že povedali upír, pretože toto nebol povedomí pach, ako keď sme boli u Leeho alebo Greyov pach. A vyzeralo to tak že Mike žiarlil keď to povedali naraz, určite si myslel majú k sebe až veľmi blízko. No a keďže je to môj brat tak som si z neho musela spraviť srandu.
,,Žiarliš. Je to na tebe vidieť.'' Povedala som mu cez myšlienky, ale len jemu nie celej svorke. Rozprávanie cez myšlienky bolo asi najjednoduchšie z celého tohto vlčieho sveta.
,,Sklapni.'' Povedal mi aj on myšlienkami, keď sa na mňa mračil.
YOU ARE READING
Bad Blood
WerewolfVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...