Part 15

152 10 0
                                    

Pohľad Michaela:

Práve teraz som sa dozvedel o nadprirodzenu a vôbec nie som vystrašený. Je v mojej hlave všetko hlave v poriadku? Alebo som len divný? No určite nie som divnejší ako oni .Victoria a ten hnedovlasý chlapec ,nezapamätal som si jeho meno, sa pobrali niekde za Victoriinou sestrou .Ten hnedovlasý chlapec mi pripadá ako taký chvost Vicky . Stále je keď som niekde blízko Vicky tak tam je aj on .Nevyzerá že by spolu chodili, skôr mi pripomína takého strážneho psa. Myslím si že mi neveria.

Z môjho premýšľania ma vytrhla Alex ,,Prečo si tu vôbec prišiel? Nemal si ísť do školy?''. Vlastne ani neviem prečo som tu prišiel .Niečo ma tu ťahalo .

,,Neviem.'' Odpovedal som jej jednoducho. Nebudem jej tu hovoriť že som mal pocit že sa tu niečo má stať. Ani ja sám tomu nechápem. Ale keď teraz nad tým teraz rozmýšľam ,je čarodejnica mohla by mi pomôcť. ,,Teda vlastne viem. Mal som taký pocit že sa niečo deje. Niečo zlé.''

,,Mal si pocit?'' Opýtala sa ma Dya. Prikývol som. Dúfam že nemám nejakú chorobu. Nedaj Bože nadprirodzenú.

,,Banshee?'' Opýtal sa Grey. Alex pokrčila ramenami. Banshee? Čo to do pekla je? Povedzte mi že to nie je niečo nadprirodzené.

,,Nemôže byť banshee. Banshee sú ženy.'' Povedala Dya.

,,Väčšinou sú to ženy. ''Povedala Alex. Grey spozornel. Asi ani on nevedel že sa niečo také môže stať. Vlastne mi ešte ani nepovedali čo to je.

,,Väčšinou? Čo to znamená?'' Opýtala sa Dya.

,,Sú aj prípady kde bol banshee muž. Ale to je len raz za dvesto rokov. '' Povedala Alex. Haló ja som ešte tu. Som neviditeľný? To by bolo dobré ale nie teraz.

,,Ja som ešte tu.'' Pripojil som sa do ich rozhovoru aj ja.

,,Oh, prepáč.'' Ospravedlnila sa Alex.

,,Čo znamená banshee? Prosím povedzte mi že nie som to banshee.'' Prosíkal som. Neviem čo by robila mama keby sa dozvedela že som niečo nadprirodzené. Vlastne ona je najlepšia kamarátka s Vickyinou mamou. Určite to o Vicky vie. Aj Mia a Matúš o tom určite vedia keď sa vypytovali na Maxa .Áno tak sa ten chlapec volá. A ešte sa pýtali na nejaké dievča. Tú som tu ešte nevidel .Ani o nej nerozprávali.

,,Banshee je posol smrti. Väčšinou to je žena ale niekedy aj muž. A keď Vic dovolí môžeš nám byť nápomocný. ''Povedal Grey. Keď Vic povolí? Čo je tu nejaká šéfka?

,,Ako myslíte keď Vic povolí? Musím prejsť cez nejaký rituál ?Prosím povedzte že nemusím nikoho zabiť.'' Už mi celkom naháňali strach.

,,Vic ti neverí. ''Povedala Alex.

,,Prečo mi neverí?'' Opýtal som sa .

,,Vážne sa pýtaš prečo ti neverí keď si ju v piatom ročníku skoro utopil? ''Opýtala sa ma Dya. No dobre asi tomu chápem prečo mi neverí.

,,A Vám verí?'' Opýtal som sa. Bože ja som idiot .Jasné že im verí keď sú kamaráti.

,,Idiot.'' Povedala si sama pre seba Dya.

,,Grey. Prines zvieraciu krv. ''Ozvala sa odniekiaľ Vic. Grey vstal a zobral z kuchyne červenú tekutinu. Zdvihol sa mi žalúdok. Nechápem ako toto môže niekto piť.

Pohľad Vicky:

S Maxom sme vošli do pivnice .Elizabeth vyzerala ako keby ju prešiel parný valec. ,,Ako si sa vyspala?'' Opýtala som sa jej s miernym hnevom v hlase. Max sa chcel postaviť vedľa mňa ale zastavila som ho. Nechcem aby naňho vyskočila. ,,Prečo si mi nepovedala že máš problémy s ovládaním?'' Opýtala som sa jej ale už kľudnejšie.

,,Myslela som že to už ovládam. Dlho sa mi to nestalo. Nechcela som na teba tak skočiť. Prepáč.'' Je možné že sa moja sestra zmenila alebo je len fakt dobrá klamárka?

,,Ale skočila.'' Povedal Max. Chcel sa k nej priblížiť ale rukou som ho zastavila.

,,Grey. Prines zvieraciu krv.'' Zakričala som naňho .

Za chvíľu tu bol Grey aj so zvieracou krvou. ,,Čo sa s ňou deje? Vyzerá ako keby ju prešiel parný valec.'' Opýtal sa .Pokrčila som ramenami. ,,Hej Vic keď tu s ňou skončíš ,mohla by si prísť hore ?Asi sme zistili prečo si nemohla ovládnuť Mika.'' To by ma zaujímalo prečo som ho nemohla ovládnuť.

,,Dobre. Ďakujem.'' Povedala som mu a on odišiel.

,,Ty si nevedela ovládnuť hlúpeho človeka?'' Zasmiala sa Liz. Moja sestra je späť. Už som sa tešila že sa aspoň trochu zmenila.

,,Daj pokoj. Ja som sa snažila byť milá a dať ti krv, ale ako vidím žiadnu nechceš.'' Otočila som sa na Maxa a kývla som mu hlavou k dverám.

,,Nie, počkaj. '' Zakričala Liz. Zastavila som a otočila sa. ,,Prosím.'' Povedala a pohľadom smerovala na fľaštičku zvieracej krvi. Podišla som k nej a podala jej ju. S chuťou sa napila. ,,Môžeš ma pustiť. Nič nespravím. Prisahám.''

,,Nepustím ťa. Je tam Michael .Nepotrebujem aby si ho roztrhala.'' Povedala som jej odmerane. Ona sa pozrela na Maxa ktorí zhlboka dýchal. Určite ho chcela vyprovokovať.

,,Takže ti na ňom záleží. Len dúfajme že nie viac než na Maxovi.'' Povedala Liz. Celý čas sa pozerala na Maxa .Ten mal ruky v pästiach. Postavila som sa k nemu.

,,Max upokoj sa.'' Pozerala som sa mu priamo do očí, ktoré mu svietili krikľavo zelenou farbou. ,,Nemôžeš sa nechať vyprovokovať .Hlavne nie dnes .Je spln.'' Pozeral sa na mňa a pomaly uvoľňoval ruky a oči mu nabrali jeho normálnu farbu.

,,Sijeho kotva.'' Povedala so ticha Liz. ,,Zaujímavé.''

Ďakujem že ste si prečítali ďalšiu časť. Dúfam že sa Vám páčila. Prepáčte za chyby. Rozmýšľala som či mám spraviť aj vianočnú časť. Ak áno budem rada keď to napíšete do komentárov.

Vaša autorka Saja


Bad BloodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang