Part 42

105 8 2
                                    

Pohľad Maxa:

,,Elizabeth. Prečo sa v lese objaví vždy keď je spln.'' Rozčuľovala sa Vic a kopla do stromu.

,,Vicky ukľudni sa.'' Povedal som jej.

,,Fajn,'' Odpovedala mi ,,bude to jej problém, keď ju pohryzú.''

,,Ja nechcem nikoho zabiť.'' Ozvala sa Mia. Vicky sa na ňu pozrela a povedala:

,,Nikoho nezabiješ.'' Pritiahla ju do objatia a hladkala ju po chrbte. ,,Zostaňte tu je tu dobré miesto na premenenie a ja pôjdem pre reťaze a neublížiš nikomu. Dobre?'' Mia len prikývla.

,,Potrebuješ pomôcť?'' Spýtal sa jej Mike. Vic len pokrútila hlavou a už jej nebolo.

,,Už som si myslela že neodíde.'' Ozval sa hlas a spoza stromov vyšla Elizabeth. ,,Pozrime sa, svorka mojej malej sestričky sa rozrástla.'' Zasmiala sa.

,,Odíď!'' Zavrčal som na ňu. Mike a Mia na ňu taktiež zavrčali.

,,No neviem či chcem odísť. Vieš tá malá sa ešte nepremenila. To znamená že jej krv je ešte,'' Zasekla sa a hľadala to správne slovo ako nazvať že jej Mia ešte bude ''chutiť'' ,,jedlá.'' Nakoniec povedala a pritom sa škerila. ,,Oh sa skoro by som zabudla, ako sa má mojej sestričky otec? Vieš ten hybrid.''

Ja, Mike a Mia, sme na ňu pozerali a nechápali sme odkiaľ vie o tom že Vic a Lee sú otec a dcéra.

,,To ste si mysleli že som až tak hlúpa že sa to nedozviem?''

,,Hej, vieš vedeli sme že sa to nejako dopočuješ. Ale ja byť som na tvojom mieste, tak by som sa tu neprechádzal keď ti po krku ide hybrid a pravý hybrid.'' Povedal som jej.

,,Aj ich svorky.'' Doplnila ma Mia.

Elizabeth sa na ňu zamračila a povedala ,,Ty malé psisko. Ako sa so mnou opovažuješ takto rozprávať.''

Elizabeth sa ju pokúsila napadnúť ale niekto jej v tom zabránil.

,,To by som ti neradil. Je môj obľúbený Stuert.'' Povedal Lee Elizabeth predtým ako jej zlomil väzy.

,,Ďakujem.''

,,Tak to bolelo.''

Povedali naraz Mia a Mike.

,,To bolo hnusné Lee.'' Zasmial som sa na ňom.

,,To že som jej zlomil väzy?'' Opýtal sa na s úškrnom na tvári. Len som pretočil očami. Určite vedel že som myslel tu narážku na Mika, keď povedal že Mia je jeho obľúbená. Lee vychádzal s každým z Vickinej svorky, teda až na Mika. Chápem ani ja som ho zozačiatku nemal rád, ale Lee sa niekedy k nemu správa horšie ako ja.

,,Čo sa tu do pekla stalo?'' Ozvala sa Vic keď prišla s reťazami a pozerala sa na 'mŕtve' telo jej sestry.

,,Ahoj.'' Pozdravil sa Lee.

,,Ahoj? Vážne Lee?'' Opýtala sa ho a potom sa otočila na nás ,,Niečo také ako vlčia telepatia neexistuje? Mohla Vás zabiť!''

,,Hej, Victoria všetko je v poriadku. Zoberiem ju do môjho domu a po splne prídete a rozhodneme čo s ňou bude.''

,,Čo s ňou bude?'' Rozhodila rukami ,,Nechcel si ju náhodou zabiť pretože ti zabila sestru?''

,,Odkiaľ vieš že mi zabila sestru?'' Zamračil sa.

,,Povedala mi to. Teda neviem či to je pravda.''

,,Fajn. Ale vie aj kde je môj brat.''

,,Brat?'' Opýtal som sa.

Bad BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora