Part 43

98 5 0
                                    

Pohľad Leeho:

Prišiel som s Elizabeth do domu a zavrel ju do pivnice. Pivnicu máme rozdelenú na dve časti. V jednej časti sa premieňajú vlkolaci a v druhej časti máme zbrane a bylinky na obranu a ešte dve cely pre tých nepriateľov, čo nás prišli napadnúť. Ametyst spravila kúzlo aby sme ich mohli otvoriť len ja, Will a ona.

Do jednej takej som hodil Elizabeth a odišiel hore k vlkolakom, aby som im povedal nech sa pripravia. Oni sa ihneď postavili a odišli dole do pivnice. Potrebujem aby sa vedeli ovládať počas splnu. Niektorým to už pomaly ide, ale musím povedať že členovia svorky čo som mal pred päťdesiatimi rokmi, sa to učila ešte horšie.

Povedal som Willovi nech na nich dá pozor a nech si so sebou zoberie aj Cruxa. Ja som zobral Amu (Ametyst) a odišli sme skontrolovať Elizabeth.

Keď sme tam prišli Elizabeth už mala otvorené oči a pochodovala po cele.

,,Spalo sa ti dobre?'' Opýtal som sa jej sarkasticky. Pozrela sa na mňa a hneď vyštartovala aby ma mohla napadnúť. Zastavili ju ale mreže. Natiahla ruku cez mreže a jej ruka bola pár centimetrov pred mojím nosom.

,,Ty špinavý polovičný upír.'' Štekla na mňa.

,,Spisovne by to malo byť hybrid.'' Opravila ju s úškrnom Ama.

Elizabeth ju len odignorovala a povedala: ,,Prečo ma nepustíš? Ha? Bojíš sa že by som ťa mohla zabiť? Tak ako som zabila tvoju sestru?''

Zaťal som ruky do pästi a vôbec by som si nevšimol že mi svietia oči, keby do mňa Ametyst nedrgla a nenaznačila mi že mi svietia oči. Pokrútil som hlavou a zameral sa na Elizabeth.

,,Moju sestru do toho neťahaj.'' Povedal som naštvane a pritom na ňu ukazoval prstom. ,,Kde je Timmy?''

,,Kto?'' Opýtala sa Elizabeth.

,,Thimothy. Môj mladší brat.'' Odpovedal som jej s mierne nahnevaným tónom.

,,Jasné, ten skoro osemsto ročný upír ktorý sa nevedel obrániť pred upírom ktorý je upír len chvíľu.'' Zasmiala sa ,,Neviem kde je.''

,,Neklam. Vieme že vieš kde je.'' Ozvala sa Ama.

,,Aj keby som to vedela nepoviem vám to.'' Povedala tvrdohlavo Elizabeth.

,,Fajn.'' Povedal som ,,Ama, pusti tam výpary z levandule, fialky a železníku.'' Ama prikývla a ja som odišiel.

,,Čo? Nie! No tak. Lee!'' Kričala Elizabeth. ,,Fajn! Poviem ti kde je.''

V tom som sa otočil a upírskou rýchlosťou pribehol k jej cele. Kývol som rukou k Ame, aby tam nepúšťala žiadne výpary. Ama prikývla a odstúpila od ovládača, ktorí ovláda klimatizáciu v ktorej sú levandule, fialky a železníku.

,,Kde je?!'' Opýtal som sa jej nedočkavo. Svojho brata som nevidel už skoro rok a nehodlám čakať dlhšie.

,,Niečo za niečo.'' Odpovedala mi úškrnom.

,,Mohol som to čakať.'' Zamrmlal som si popod nos, aj keď som vedel že ma dobre počula ,,Čo chceš?''

,,Po prvé. Nebudem musieť pred tebou utekať, bude to ako keby som nikdy neexistovala pre teba. A po druhé. Chcem moju sestru.''

,,S prvým by som ti vyhovel, ale s druhým nie.''

,,Prečo nie? Chceš ju zabiť ty sám? Vlastne to by mi neprekážalo, stačilo by mi ju vidieť zomrieť.''

,,Nechcem ju zabiť.''

,,A to už prečo? Je ešte silnejšia než ty a je prvá alfa ktorá je žena. Najlepšie by bolo keby si ju zabil.''

,,Nezabijem ju. Naše svorky majú dohodu. A ja tu dohodu nehodlám porušiť.'' Nemohol som jej povedať že Victoria je moja dcéra. Aj keď som si istý že už niečo tuší. A vlastne som ani neklamal, naše svorky majú dohodu. Keďže Victoria je hybrid a to znamená že bude žiť naveky. A predpokladám že za sto rokov bude mať inú svorku a nebude chcieť pridať sa k nám. Takže sme sa dohodli, že keď jedna z našich svoriek nude potrebovať pomoc, tá druhá jej pomôže jak len bude môcť. A ešte to že nemôžeme zabiť tú druhú.

,,Tak potom ti nepoviem kde je.''

Pozrel som sa na Ametyst a pokynul jej aby pokračovala v tom čo som jej prikázal predtým. Vyšiel som z pivnice do svojej pracovne a už len počul jej krik, ktorý sa pretínal s nariekaním mojich vlkov.

Bad BloodWhere stories live. Discover now