Part 36

135 7 0
                                    

Pohľad Vicky:

Neviem ako sa im to podarilo, ako sa to Mikovi podarilo, ale vyšla som z izby. Z dolu som počula smiatie. Nie rehotanie, ale také chichotanie. Keď som vošla do obývačky uvidela som Greya a Dyu.

,,Vidím že skúšaš svoje nové vlastnosti.'' Ozvala som sa.

,,Aspoň vieme čo ťa vytiahne z izby.'' Zasmiala sa Dya ,,Je ti lepšie?''

,,Hej je. Ale potrebujeme ísť za Leem a vy idete s nami. Nenechám vás tu samých. A už vôbec nie po tom čo sa stalo.'' Pokrútila som hlavou. Dya sa smutne usmiala. ,,Kde sú tí idioti?'' Spýtala som sa.

,,Tu sme.'' Ozvalo sa zozadu. Tam stáli Max a Michael. Musela som si zakryť ústa aby som sa nesmiala. Odteraz ich budem volať idiot jeden a idiot dva.

,,Ideme?'' Opýtal sa Grey pomedzi smiech. Všetci sme prikývli a vyšli z chaty.

Chatu som zamkla a nastúpila do auta. Keďže si Dya sadla na miesto spolujazdca a Grey za volant, ja som si musela sadnúť dozadu s tými idiotmi. Presne som si musela sadnúť medzi nich, pretože, ja vlastne ani neviem prečo.

,,Čím som si ja toto zaslúžila.'' Zamrmlala som si popod nos.

Max si prehodil ruku cez moje ramená a myšlienkami mi odpovedal ,,Ja viem že nás máš rada.''. Pretočila som očami a zhodila jeho ruku z mojich ramien. Mike sa na nás pozeral či nám preskakuje alebo niečo, ja som len pokrútila hlavou.

,,To si myslíš len ty.'' Povedala som nahlas a žmurka naňho.

,,Je to vážne desivé keď sa rozprávate tým vaším vlkolačím zmyslom a potom sa jeden z vás ozve.'' Povedala Dya a spolu s Maxom sme sa zasmiali.

,,Ste divný.'' Pretočil očami Mike. Ja som naňho pozrela a buchla mu do ramena. Jeho tvár vyzerala ako keby som mu zlomila ruku. ,,Auu. Nezabúdaj že si Alfa a ja len, to divé čo neviem vysloviť.''

,,Banshee.'' Opravila ho Dya. Mike na ňu ukázal prstom a povedal.

,,Presne.''

+++

Zaklopala som na dvere Leeho a čakal kým nám niekto otvorí.

,,Myslíte si že nám niekto otvorí?'' Spýtal sa Mike. Pozreli sme sa naňho a on pochopil že sa asi opýtal na hlúpu otázku.

Dvere otvorila nejaké dievča. Mala na sebe čierne krátke šaty s veľkými rukávmi a na nohách mala tenisky. ,,Ehm- Nepomýlili ste sa náhodou?'' opýtala sa nás.

,,Nie. Teraz keď dovolíš potrebujem sa porozprávať s Leem.'' Povedala som. Chcela som prejsť cez dvere ale ona ma zastavila. ,,Pusti nás dnu a nič sa ti nestane.''

,,Choďte preč. Ináč za seba neručím.'' Falošne sa usmiala. Pomaly zatvárala dvere ale Max ich zastavil rukou.

,,My to viac krát opakovať nebudeme. Pu-'' Maxa prerušil hrubý hlas.

,,Victoria, Max. Nie je potrebné byť agresívny.'' Bol to Lee. To dievča sa naňho pozrelo a nechápalo.

,,Môže Grey vojsť dnu?'' Opýtala som sa ho.

,,Dom patrí mne takže veľké opatrenia tu nie sú.'' Nervózne sa zasmial ,,A nebol náhodou Grey čarodejnica?''

,,Práve preto sme tu. Potrebujeme sa porozprávať.'' Povedal Grey. Lee prikývol a dievča nás pustilo dnu.

,,Prepáčte že som sa tak správala, ale nevedela som že sa poznáte s alfou.'' Ticho sa zasmiala.

,,Nie že len poznáme.'' Ozval sa Lee ,,Je to moja dcéra.''. Dievča vyvalilo oči a bola zaskočená.

,,Wau. Alfa, kedy ste to stihli?'' Zasmiala sa a podala mi ruku. ,,Som Bianka ale kamaráti ma volajú Bibi.'' Žmurkla na Maxa a ja som zavrčala.

,,Bibi, to by som už nerobil.'' Povedal Lee ,,Je jej beta. Tamto je banshee,'' ukázal na Mika a on sa usmial ,,čarodejnica,'', teraz ukázal na Dyu ,,a vedľa nej bývala čarodejnica a predpokladám že teraz upír. A kde ste nechali tú fialovo vlasú?''

,,Išla za Elizabeth.'' Povedala som ,,Môžeme ísť niekde do súkromia?''

,,Ale len ty a Max.'' Odpovedal mi Lee na moju otázku. Ja som sa zamračila a asi pochopil že ich nechcem nechať samých ,,Môžu ostať s Bibi.''.

Pozrela som sa na Dyu, Greya a nakoniec na Mika. ,,Dávaj naňho pozor. Vie o nadprirodzene asi dva týždne. Veľa šťastia, budeš ho potrebovať.'' Žmurkla som na Bianku a ostatní sa zasmiali.

,,Takže o čom ste chceli rozprávať?'' Opýtal sa nás Lee hneď ako sme vošli do jeho kancelárie. Sadli sme si na kožené kreslá, tak ako minule. Len dúfam že sa to tak ako minule neskončí.

Začala som hovoriť ,,Chcel si zabiť, alebo nejako ublížiť, ber to jak chceš, Elizabeth. Je tak?'', Lee neisto prikývol ,,Pomôžeme ti.''. Max na mňa vytreštil oči, Lee sa pozrel na mňa a potom na Max.

,,Predpokladám že keď o tom Max nevedel, nebudú to vedieť ani ostatný.'' Uchechtol sa. Mal pravdu. Nikto o tom nevedel. Vlastne ani ja som to doteraz nevedela, keďže som si to vymyslela práve teraz. Sama neviem prečo som to povedala, ešte stále je to moja sestra.

,,Nie nevedel to nikto. Vlastne som si to teraz vymyslela, ale pomôžeme ti. A myslím si že viem kde je. Teda pokiaľ to nevieš.''

,,Nie, ešte sme to neriešili. Vedeli sme že je tu v meste.''

,,V mojom meste.'' Zašepkala som.

,,Prepáč, v TVOJOM meste.'' Opravil sa ,,Takže ako by ste nám mohli pomôcť?''

Pohľad Greya:

Vicky a Max išli spolu s Leem do jeho kancelárie a my sme tu zostali s Bibi. Sadli sme si do ich obývačky a čakali kto sa ozve ako prvý.

Na prekvapenie prvý nezačal Mike ale Bibi ,,Takže ako sa voláte?''

,,Ja som Mike.''

,,Dya.'' Podala si s ňou ruky.

,,Grey.''

,,Takže mám otázku.'' Usmiala Bibi.

,,Akú?'' Opýtala sa Dya. Ja s Mikom sme len prikývli.

,,Kto chodí s kým? Ty a Dya? Alebo Vicky? Alebo Dya a Max? Mike? Alebo Vicky a Mike?'' Opýtala sa nás. ,,Len mi nepovedzte že Vicky chodí s Maxom. Na to je až príliš pekný.''

Ja s Dyou sme ostali nemo sedieť, pretože sme nevedeli, čo jej na to povedať.

,,Príliš pekný?'' Začudoval sa Mike ,,Tým chceš povedať že Vicky nie je pekná?'' Bibi prikývla ,,A to máš odkiaľ?''

,Napríklad tie ryšavé vlasy? Viem že je to dcéra alfy ale aj tak.'' Bibi sa zamračila ,,A inač Max je pekný.''

,,Max sa ti môže páčiť hoci ako veľmi, ale to by si najprv musela prejsť cez Vickinu mŕtvolu.'' Konečne sa ozvala Dya. A myslí si že mala pravdu. Hoci si to nechcú priznať, ale sú si blízky.

,,Pff- Myslíte si že to bude také ťažké?'' Opýtala sa nás a mi sme iba prikývli. Dokonca aj Mike prikývol a to už niečo znamená keďže sa tak dobre nepoznajú.

Dúfam že sa vám nová časť páčila. Ako si myslíte že to dopadne?

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now