Part 6

209 11 4
                                    


,, Ahoj , rada Vás vidím . No vy ste mi vyrástli. Mike keď chceš môžeš ísť za Victoriou do izby . Posledné dvere napravo.'' Keď toto povedala mama tak mi skoro zabehlo a rýchlo skryla fľaštičku s krvou .

Mikov pohľad:

Keď som ju videl ako naštvane vošla do jej domu tak som si pomyslel že som to posral. Chvíľu som tam ešte sedel a potom som odišiel domov.

Domov som došiel za pätnásť minút . Z diaľky som videl náš dvojposchodový bieli dom Vošiel som dnu a mama sa usmievala ,, Ahoj mami , stalo sa niečo?'' , spýtal som sa jej .

,, Za hodinku ,dve sme pozvaný na večeru.'' Povedala mama a ja som vyvalil oči .

,,Čo? Kam? Kedy?'' Opýtal som sa ale mama už nestihla nič povedať pretože k nám pribehli Mia a Matúš. Sú to moji mladší súrodenci ( Majú trinásť ) a sú dvojičky .

,,Ideme k Vicky.'' Povedal Matúš a ja som zamrzol v pohybe.

,,Čo ? Netešíš sa?'' Opýtala sa ma Mia a žmurkla na mňa .

Pretočil som očami a pobral sa do izby ,, A čo si mám obliecť ?''.

,,Niečo slávnostnejšie.'' Povedala mi mama.

,,Košeľu a rifle?'' Opýtal som sa jej .

,,Môže byť.'' Prevrátila očami a potlačila dvojičky do kúpeľne aby sa umyli pretože boli celí od čokolády.

Odišiel som do mojej izby .Moja izba je tmavomodrá , všade mám basketbalové plagáty ,veľkú posteľ a dosť veľký neporiadok .No čo už .

Chvíľku som ležal a potom som začul môj mobil. Volal mi Jake tak som to zdvihol.

Mike : Čau .

Jake : Čauko .

Mike: Chcel si niečo ?

Jake: Vlastne aj áno. Kto bol to dievča čo si dnes doviezol do školy? Je nová?

Mike : Nie, nie je nová . Chodila do vedľajšej triedy od prvého ročníka. Prečo sa vlastne pýtaš?* bol som celkom zaujatý *.

Jake: No ja len tak .

Mike : Ty sa na dievča nikdy nepýtaš len tak .

Jake : No dobre .Nemohol by si mi dať jej čislo?

Mike : Nie! Ja sám ho nemám.

Jake: Aha , no a nemohol by si mi ho nejako vybaviť? Vieš je celkom pekná a no chápeš .

Mike : No nie nechápem .A nie nevybavím! *Povedal naštvane Mike*

Jake: Dobre kľud. Len som sa pýtal ale mohlo mi dopnúť že na ňu máš zálusk. *Zasmial sa*

Mike : Ja na ňu zálusk nemám.

Jake: Aha ,takže chodí stým hnedovlasým chalanom?

Mike : Nie nechodí s nikým . Čau. *zložil naštvane Mike*

,, Takže sa ti vôbec Vicky nepáči?'' Do izby mi vošla Mia.

,,Bože, Mia ,daj mi pokoj. A nie nepáči sa mi.'' Povedal som jej a ona si sadla ku mne na posteľ.

,, Och ,dobre pretože Max by nebol rád.'' Povedala a pobrala sa na odchod.

,,Kto je Max?'' Otočila sa moja malá červenovlasá sestra.

,, Vickin ,dosť dobrí kamrát.'' Povedala mi a zapozerala sa na mňa jej yeleným kukučom. ,,Že ty žiarliš! Tebe sa fakt páči.'' Usmiala sa na mňa.

,,Čo nie !'' Povedal som rázne.

,, Jasné , ako myslíš ja len aby si nebol prekvapený keď tam bude aj on.'' Usmiala sa a odišla .Tak toto mi bolo treba.

Prešla hodina a pol a mama ma poslala sa obliecť. Obliekol som si čiernu košeľu a modré rifle. Spolu s Miou ,Matúšom a mamou sme si sadli do auta. Otec s nami nešiel pretože musel ísť do práce.

Prišli sme pred ich dom a zaklopali na dvere. ,, Ahoj , rada Vás vidím . No vy ste mi vyrástli. Mike keď chceš môžeš ísť za Victoriou do izby . Posledné dvere napravo.'' Povedala Vickina mama a ja som prikývol . Ako povedala tak som urobil. Na chodbe bolo veľa fotiek Vicky a nejaké dievča . Nemohli to byť sestry pretože vyzerali dosť odlišne . Vicky som spoznal hneď .Ryšavé vlasy a milí úsmev. To druhé dievča malo zas sivé vlasy a škerila sa. Zaklopal som na tie dvere a otvorila mi ryšavá kučeravá hlava. Nevyzerala veľmi šťastne ,pretočila očami a pustila ma do jej izby.

,, Niečo si chcel?'' Opýtala sa ma.

,,Nie . Tvoja mama ma sem poslala.'' Povedal som jej.

,, No jasné že ťa poslala ona. Je tu aj Mia ?'' Opýtala sa ma už trocha milšie. Prikývol som a ona vyštartovala z jej izby.

Pohľad Vicky:

,, No jasné že ťa poslala ona. Je tu aj Mia ?'' Opýtala som sa a on prikývol. Hneď som vyštartoval z izby do obývačky. S Miou som si bola celkom bízka pretože som ju aj Matúša často strážila.

,,Kto je?'' Opýtala som sa Mii keď som jej prikryla oči.

,,Vicky !'' Zakričala a hneď ma objala . Objatie som jej opätovala . Dávala som si ale pozor aby som jej nepokrčila šaty.

,, No čo ako si sa mala?'' Opýtala som sa jej.

,, Celkom fajn ,len Mike je celkom otravný lebo sa zaľúbil.'' Pretočila očami a ja som sa zasmiala .

,, Nie som zaľúbený .'' Teraz som pretočila očami ja a Matúš s Miou sa zasmiali.

,,Hej jasné . Hlavne že si sa rozišiel s Ciarou kvôli tomu.'' Zasmial sa Matúš a ja som si sadla na gauč.

,, Našla si si frajera od kedy sme sa nevideli?'' Opýtal sa ma Matúš a ja som sa snažila byť záhadná .Hoci som nemala nikoho oni to vedieť nemusia.

,, Alebo len chceš aby ťa Michael nechal na pokoji . Pretože sa nebude chcieť starať do tvojho 'vzťahu', ktorí ani nemáš alebo sa bude chcieť zblížiť viac.'' Ozvala sa Tessa.

,,Daj mi pokoj!'' Povedala som jej v hlave.

,,Takže to znamená že niekoho máš?'' Opýtala sa ma s nadšením Mia a ja som na ňu škaredo pozrela.

,,Len sa pýtam. A ako sa má Max a Tessa?'' Opýtala sa ma a usmiala sa . Vedela o nadprirodzene tak isto ako jej brat a mama. A vie to aj o Maxovi .

,,No Tessa sa musí mať dobre.'' Žmurkla som na ňu ,, A Max čo ja viem asi dobre . Chceš mu zavolať?'' ,opýtala som sa jej .Pozrela som sa na Matúša za ktorým sedel Michael. Obaja prikývli a Michael pretočil očami.

,,Tak poďte do mojej izby .''Povedala som im .Postavila som sa a oni ma nasledovali.

Ahojte , dnes je tu trošku dlhšia kapitola. Chceli by ste aby sa Vicky s Mikom skamarátili? Ďakujem že ste si prečítali túto kapitolu.

Vaša autorka Saja 💕

Bad BloodWhere stories live. Discover now