~74~

1.3K 89 16
                                    

Taehyung úplně to klepání a tahání za kliku ignoroval a dál obsypával Kookieho krk malými polibky. Vždyť si pomyslí, že tam nikdo není, když jsou dveře zamčené, ne?

Jungkooka to trochu znepokojilo a tak se nemohl soustředit na Taeho, e pořád myslel na to kdo klepe.. Kdo to je.

„Taehyungu? Jste tam?" ozval mužský hlas a Taehyung se hned odtrhl od Kookieho krku až se Jungkook vylekal.

„Sakra! To je ředitel." vyjekl Taehyung a pustil Jungkooka, který málem zletěl ze stolu. Ihned začal koukat po kabinetu kam by ho schoval.

„Rychle, zalez pod stůl." řekl a ukázal na svůj pracovní stůl, který měl zepředu takové krytí, že nikdo pod něj neviděl. Jungkook se podíval pod stůl a následně na Taeho.

„Cože? Jsem snad pes?!" zamumlal naštvaně.

„Jungkooku, neštvi mě a zalez!" řekl Taehyung a sám tam Jungkooka nacpal, protože ten se k tomu moc neměl.

Upravil si oblečení a rozházené vlasy a odemkl dveře.

„Proč jste se zamkl?" zeptal se ředitel, když vešel do jeho kabinetu.

„Um.. Zřejmě omylem. Omlouvám se." nervózně se usmál a podrbal se na zátylku. Opřel se o stůl.

„Proč tu máte takový bordel?" zeptal se zhrozeně ředitel, když uviděl všechny papíry na zemi. Taehyung si nervózně skousl ret a snažil se vymyslet něco efektivního.

„Umm..T-To.. U-Upadli mi.. " Jungkook se pod stolem co nejtišeji plácl po čele a vydechl.




























Prečo nedať ešte jednu v 2 ráno a nenechať si ju tak na zajtra aby som nemusela potom písať zase.. :DD

Plánovala som dat dnes 2, ale nevyšlo mi to tak ako som chcela, tak aspoň teraz.. :))) ❤️

Prajem Veselé Vianoce.. V minulej kapitole som na to zabudla 🎊❤️

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat