~41~

1.4K 85 28
                                    


„Snažíš se mě vyprovokovat?" uchechtl se Taehyung a přišel k němu blíž.

„Nevím o čem mluvíte.." usmál se Jungkook. Vůbec se nezajímal o to, že neprobírají matiku, nepočítají příklady, ale se jen takhle hrají.. Jenže ani jednomu to nevadilo..

„Víš, zítra mám s váma dvě hodiny.. " řekl úplně odvěci Taehyung a Jungkook naklonil hlavu na stranu.

„Matiku máme jen jednou za den.." zamumlal Jungkook a Taehyung se usmál nad jeho nechápavostí.

„Supluju vám telák. Protože váš učitel chybí. " odpověděl Taehyung a Jungkook vykulil oči.

„Takže nám dáte matiku, předpokládám. "

„Vážně si tohle o mně myslíš? Nejsem jako jiné učitelky.. Že vás budu mučit matikou..Budeme mít tu hodinu, kterou máte mít.. " řekl Taehyung a Jungkook překvapeně zamrkal.

„Je dost nevydané tohle slyšet.. Doposud, když jsme měli supla, tak jsme měli vždy jinou hodinu jen ne tělák.." zasmál se Jungkook a podíval se na Taeho.

„Chci si taky zacvičit.. Nejsem starý abych to nemohl dělat.. Takže nevidím problém.." usmál se Taehyung za tuhle chvíli už asi po sté.. Jungkookovi se začínal jeho úsměv líbit. Měl ho tak specifický, ještě takový tvar úsměvu neviděl.. Ten úsmev dělal Taeho ještě víc atraktivního.

„Víš na co se nejvíc těším na tom těláku?" zeptal se Taehyung Jungkooka. Ten se zamračil a záporné zavrtěl hlavou.

Taehyung k němu přistoupil ještě blíž. Nahnul se k jeho tváři a do ucha mu zašeptal.

„Až tě uvidím v bílém tílku a černých úplých šortkách.." Jungkook polkl a zhluboka se nadechl.

Už po několikráte je vyrušil zvonek.. Taehyung se od Jungkooka odtáhl, podal mu věci a otevřel dveře..


















Dobrú noc prajem, aj keď nejdete ešte spať.. 😊❤️💜✨

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat