„Teď odvezu tebe a potom nakonec Jungkooka. " nastartoval Taehyung auto, když s Jiminem odvedli Hoseoka.„Jungkooka půjde semnou." odpověděl Jimin, když si zapl pás. Taehyung hned otočil hlavu směrem k Jiminovi.
„Proč?"
„Paní Jeon není doma. Má dnes noční, tak ho vezmu k sobě." zamumlal Jimin a podíval se na Jungkooka, který vzadu na sedačkách spal, zachumlaný v dece.
„Ne, vezmu ho já k sobě. " řekl Taehyung. Jimin překvapeně zamrkal, ale neřekl nic. Alespoň mu ušetřil starosti s Jungkookem a bude vědět, že je v pořádku.
„Měj, se Jimine." odpověděl Taehyung a zaklapl dveře. Zapl v autě topení a podíval se na Jungkooka.
„Sakra, kolik vážiš." zafuněl, když vzal Jungkooka do náruče. Nohou zavřel dveře a nějak se pokusil zamknou auto.
„Teď se Jungkookie postav, nerad bych tě dal na zem.. " promluvil k Jungkookovi, který se sotva postavil, ale hned se celou váhou opřel o Taeho. Ten naštěstí odomkl dveře rychle a zase si ho vzal do náruče.
Vyšel do svého pokoje a položil Jungkooka do své postele.
„Ahhh... Převléct tě bude asi špatný nápad. " povzdychl si. Věděl, že ráno by mu to dal Jungkook pořádně sežrat.
„Aspoň tu pitomou mikinu ti dám dolů." zamumlal a posadil Jungkooka. Pomalu mu vyhrnul mikinu a opatrně mu ji sundal.
Jenže se Jungkook k Taemu natiskl a pevně jej objal.
„Rád bych s tebou spal v jedné posteli, ale ráno bys mě udusil polštářem." odpověděl Taehyung. Položil Jungkooka do postele a přikryl ho.
Od zajtrajška a dneška ma každý kuriér neznáša. Objednala som asi milión darčekov na Vianoce. :DD
Už mám fóbiu z objednávok a ako mi miznú peniaze z účtu :DD
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?