~148~

994 70 33
                                    


Taehyung nakonec poslechl Namjoona a šel pomalu do pokoje s tím, že se Kookiemu omluví a vysvětlí mu proč se tak zachoval.

Cítil se hrozne špatně za to, že na svou lásku křičel a nenechal ho ani říct co má na srdci. Prostě se vykřičel a práskl za sebou dveřmi. Nechal Jungkooka v pokoji zmateného, naštvaného a hlavně sklamaného.

„Kookie?" otevřel dveře a něžně oslovil svého přítele. Ten ležel na posteli zády k dveřím. Došel k posteli a opatrně si za Jungkooka sedl.

Jungkook ucítil jak se postel prohla pod váhou jiné osoby a dělal, že spí.

Taehyung si nahl nad spícího Jungkooka a opatrně ho objal kolem pasu. Jungkook se trošku lekl a tím se prozradil, že nespí. Taehyung se usmál, ale dělal, že si myslí že Jungkook spí.

„Odpusť mi to, prosím. Nemyslel jsem, tak jak to vyznělo. Máš školu a chci aby ses nejvíc věnoval jí. Na práci ještě máš dost času. " promluvil Taehyung blízko jeho ucha. Jungkook se ošil nad jeho jemným hlasem a poslouchal dál.

„B-Bojím se, že se poškodí nějak náš vztah a taky tvoje máma mě začala mít ráda a nechci aby mě přestala mít ráda kvůli tomu, že pracuješ. Odpusť mi, že jsem zvýšil hlas. Prosím. " zamumlal Taehyung. Jungkook se pomalu otočil a položil Taemu ruku na tvář.

„Chápu tě, Taehyungie. Taky se omlouvám, že jsem se choval jako spratek. Ale pochop i ty mně, okrem tebe a mámy nikoho nemám. Nemůžu ji ztratit. Ona taky nikoho nemá. Jsem jediný na koho se může spolehnout. " zamumlal Jungkook a hladil Taeho po tváři. Ten se víc přisunul a objal Kookieho.

„Ja vím, ale řekl jsem ti, že to zaplatím. Kookie jsi už moje rodina a já ti chci pomoct. Nebo tvé mámě." usmál se Taehyung.

„P-promyslím to."

Taehyung si lehl vedle Jungkooka a zakryl se. Kookie mu hned lehl na hruď a Taehyung ho objal zezadu kolem pasu.

„A pamatuj si, nikdy bych nedovolil aby nám něco narušilo nebo pokazilo vztah." řekl Jungkook a políbil Taeho na rty.










































Hádam, tak 20 kapitol možno aj menej a ukončím tento príbeh a môžme prejsť na ďalší v ktorom mam zatiaľ 8 kapitol :DD.

Dobrú noc prajem. 🥰❤️

Tí, ktorí práve vstali a čítajú to, tak dobré ráno. 🥰💜💜

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat