~21~

1.5K 89 32
                                    


Jungkook

„Jak je tahle hala velká?" musel jsem už říct víc nahlas aby mě slyšel.

„Je dost velká. Následuj mě." zamumlal Taehyung a šel napřed.

Začali jsme se předírat přes tančící se lidi, a že jich bylo dost. Nedalo se ani pořádně přes ně přejít.

Taehyung mě chytil za ruku a stiskl mi ji. Kdybychom teď nebyli tam kde jsme, tak bych ho asi seřval za do co dělá, ale jelikož je tady kopec lidí jsem rád, že to udělal..Ještě bychom se hledali navzájem. To by byla krása.

Někdo mě chytil za boky a zastavil mě v krocích. Jestli je to Jimin, tak přísahám ho tady zmlatím.

Otočil jsem se, ale byl to nějaký ožralý kluk.

„Zatanči si se mnou, zlatíčko. " řekl opileckým hlasem. Zamračil jsem se.

„Tak na to zapomeň, uchyláku." řekl jsem a chtěl setřást jeho ruce, jenže mě držel dost pevně.

„Nech ho. " zamumlal Taehyung. No konečně se uráčil mi pomoct. Chytil jeho ruce a jedním tahem je sundal.

Začal mě tlačit napřed až jsme se ocitli v kině místnosti, kde byly stoly, židle, boxy. Něco jako další bar?

„Kde jste byl? Skoro mě tam znásilnili." zamumlal jsem jako dítě.

„Nevypadal jsi aby ti to vadilo a hledal jsem Jimina." co si to dovoluje?! Si myslí, že jsem si to užíval? Kdyby na mě sahal déle, tak by propukl v paniku. Ještě pořád mi doteky trochu vadí.

„A našel jste? "

„Jo, támhle je."
























Myslíte si, že ešte tohoto roku pôjdeme do školy? 😀 Ja som počula, že už nie, ale stále vidím ako nás chcú do tej školy dotlačiť :D

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat