Jungkook„Doufám, že mě nevyhodí ze školy, kvůli tomu polibku.. " zamumlal jsem a podíval se na Taeho, který se věnoval řízení.
„Neboj se, kvůli tomu fakt ne." zasmál se Taehyung a poplácal mě po stehně. Už vidím jak se budou v pondělí vyptávat co to mělo znamenat a otravovat mě.
„Jinak, co ve škole? Nemáš potíže?" promluvil Taehyung a na chvilku mi věnoval pohled.
„Ani ne, spíš nám kopu lidí fandí. Hlavně holky říkaly, že jsme hezký pár. Kluci si myslí něco jiného, ale to si nevšímam.. Stačí mi, že jsou na mé straně Hobi a Jimin. Na zbytek se vykašlu." odpověděl jsem. Další den na to co Taehyung odešel, tak se mě začali vyptávat jak dlouho to spolu táhneme.
Nekteré holky měli problém s tím, že jsem Taeho sbalil právě já. Protože ony to nedokázaly. Jiné zase říkaly, že jsme spolu roztomilí.
„Tak hezký pár, jo?" usmál se.
„Slyšel jsem i pár poznámek na to, proč jsem to právě já. Že jsou hezčí než já."
„Lehká odpověď, mám dobrý vkus. " odpověděl Taehyung a já se usmál.
Už byl večer a my s Taem jsme leželi v posteli. On s notebookem na klíně a já s mobilem v ruce.
„Na co koukáš?" zeptal jsem se po chvilce a nakoukl mu tam.
„Dívam se na nějakou práci, ale nic moc. Stejně si chci dát alespoň týden volna.. Být učitelem je dost těžké." povzdechl si. Usmál jsem se a odložil mobil.
Sedl jsem si vedle Taeho a zaklapl notebook. Zmateně se podíval na mé ruce, ale nechal to tak. Byl roztomilý jak nechápal proč jsem to udělal. Vzal jsem notebook a položil ho na zem.
„Co děláš, zlato.." zeptal se mě. Nic jsem neříkal a jen se mlčky posadil na jeho klín, kde byl před chvílí notebook.
„Nudím se.. Co tak se nějak zabavit?"
Niekedy ma len tak napadne, že by som prestala písať príbehy. :DD
Vymazať príbehy ma ešte nenapadlo, keďže som na tom dosť námahy, jedine tie moje úplne prvé, ale keď si spomeniem, že som s nimi začínala, tak mi je to ľúto. :) ❤️
Hlavne vtedy ma napadne prestať písať, keď niekde čítam, že by som mala rešpektovať taekook.
Čo ja ho plne rešpektujem. Myslím si, že si každý môže shipovať ako chce, pokiaľ to nikomu nepchá pred nos :) ❤️
V každej skupine niekto členov shipuje.. Ja shipujem iba Taekook, zbytok skôr ako friendship.
Určite to nie je príjemná vec, hlavne vtedy keď si všimnem komentáre pod ich live streamom typu ako taekook is real, lizkook a ďalšie shipy..😅
Ja som skôr ten typ, ktorý shipuje v tichosti sám pre seba a teraz som začala písať fanfikcie. :)))
Aký máte na to názor vy? 👀
ČTEŠ
Temptation [taekook]
Fiksi PenggemarJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?