„Bolí to hodně?" zeptal se Taehyung. Když uviděl jak Jungkook sykl, když si lehl na lůžko a opřel se.„Jako čert.." řekl Jungkook. Taehyung mu chytil tílko jenže Jungkook mu chytil ruce.
„C-Co to děláte?"
„Potřebuju abys si dal to tílko dolů. Chci ti to ošetřit." zamumlal Taehyung a pořád držel to tílko.
Jungkook mu váhavě pustil ruce a Taehyung mu ho dal dole. Hneď vyjekl, když viděl tu velkou černou modřinu, která se mu rýsovala na boku.
„Nemusel jste být, tak přísný." řekl Jungkook a Taehyung odtrhl pohled z modřiny.
„Měl jsem mu dát ještě víc. Za tohle." bříšky prstů jemně po té modřině přejel a Jungkook sykl.
„Tohle se stává.. Je to hra.. " zamumlal Jungkook a Taehyung se na něj vražedně podíval.
Přiložil mu studený obklad na modřinu a Jungkook si úlevně oddechl.
„Udělal to naschvál, copak jsi si to nevšiml?" zamumlal z ničeho nic. Jungkook nic neřekl a zavřel oči. Taehyung si povzdechl a odložil ten obklad..
Namastil mu tu modřinu mastí a ještě obtočil bok obvazem. Jungkook ho pečlivě sledoval, jak to hezky obvázal a dával si na tom záležet. Podal Jungkookovi jeho oblečení a Jungkook si je oblékl.
„Proč to děláte?" zeptal se Jungkook a zůstal sedět na lůžku. Taehyung se zarazil nad jeho otázkou.
„Protože musím." usmál se a odložil věci. Políbil Jungkooka na čelo a ruce si opřel o jeho stehna. Ten mu chytil od leku ruce, ale nechal je tam, kde byly.
„Jsi k sežráni, když jsi nervózní a v rozpacích. Asi to budu dělat častěji."
No comment 😈🔥💜
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanficJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?