„O čem jste mluvili? Nekřičela na tebe?" začal se Jungkook v autě vyptávat. Návštěvy skončili a tak museli jít pryč. Stejně tam byli déle než měli povolené.„Je roztomilé jak jsi mě bránil, ale nekřičela.. Jen mi řekla abych se o tebe postaral." odpověděl Taehyung a položil si dlaň na Kookieho stehno.
„Takže budu s tebou bydlet dál?" zeptal se Jungkook i když odpověď už věděl. Stejně by se nevrátil zpátky. Nechtěl by tam být sám.
„Ano, lásko. " kývl Taehyung a letmo políbil Jungkooka na rty. Jungkook se roztomile zahihňal a podíval se ven oknem.
„Tae? Nemohli bychom jít ke mně domů? Vzal bych si nějaké oblečení a učebnice." zeptal se Jungkook a očkem se podíval na Taeho.
„Určitě.. Ale počkej, ty nemáš učebnice?" přísně se na Jungkooka podíval. Taehyung byl typ, který byl háklivý na do, když někdo na něco zapomněl nebo neměl.
„N-Ne. Jen ty se kterými jsem přišel k tobě. Jimin mi je půjčuje na hodině." špitl Jungkook.
„Proč jsi mi to neřekl? Zašel bych ti po ně. Jungkooku, učebnice jsou důležité. Mám ti naplácat?" zeptal se vážně Taehyung a Jungkook polkl.
„Nejsem malý abys tohle musel praktikovat." zamumlal Jungkook.
„Vím, Kookie, ale už nech se to nestane, ano? Jinak dostaneš na prdelku. " poplácal ho po stehně a zabočil na cestu směrem k Jungkookovo domu.
Neviem koľko kapitol ostáva do konca, ale dúfam, že sa zmestím do 200 částí :D Mala by som písať asi dlhšie kapitoly, inak sa raz nezmestím do 200 a bude to problém. 😂✨
Luv ya~❤️💜🥰
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanficJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?