„Poslouchej mě. To, že je 6 let mladší než ty, neznamená že je to děcko. Má víc rozumu než ty a upřímně mě miluje. " opřel se Taehyung o stůl a řekl hlubokým hlasem.„Prosím tě, jak může vědět děcko co je to láska. Uviděl sexy učitele a už se zakoukal a myslí, že je to láska." zasmála se ironicky. V Taehyungovi se přímo vařila krev.
„Víš co je na něm dobré? Je úžasný v posteli.. " řekla a začala se smát. Jungkook se postavil přímo před Taehyunga a bouchl vedle ní pěstí do stolu.
„Musím uznat, že máš pravdu, že je v posteli úžasný. Vím lépe než ty co je láska. Narozdíl od tebe ho nemám jen pro peníze. Nevyužívam ho a miluju ho. Nejsem obyčejná kurva jako ty. " řekl Jungkook zcela vážně. Taehyung si všiml jak se její tělo naplo a sršelo naprostou zlostí.
„Poslouchej-.."
„Ne ty mě poslouchej. Opovaž se ještě jednou na něj promluvit, podívat se nebo se mu plést jakkoliv do života a zničím tě. " zavrčel Jungkook a odtáhl Taeho od stolu směrem k baru.
Jungkook se posadil na barovou židli a napil se studené coly. Taehyung se mu zapřel rukama o stehna a usmál se.
„Páni, Kookie, kde se to v tobě vzalo.." vydechl Taehyung a pohladil ho po stehnech. Jungkook se podíval na Taeho a všiml si, že se na něj nenávistně koukala. Přitáhl si Taeho do polibku.
Taehyung překvapeně do polibku vzdychl a chytil Jungkooka za boky. Polibek prohloubil a tiskl mu boky.
Ruce si našli cestu na Jungkookův zadek, který začal mačkat. Jungkook zasténal do polibku, když ho Taehyung plácl po zadku.
„Půjdeme už domů, ano?" řekl Jungkook, když se odtáhl a opřel se o Taeho. Taehyung se usmál s přikývl.
Rozhodla som sa, že ďalší príbeh, ktorý píšem bude mať väčšie dráma a nakoniec nebude oddychovka ako som sľúbila.. :)) ❤️
Až další príbeh, keď ho vymyslím bude sladký a na oddych :))).
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanficJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?