~152~

960 70 38
                                    


„Jungkooku, mohl bys donést k boxu vzadu objednávku?" zeptal se Yoongi, který vzal další objednávku. Jungkook přikývl a vzal tác, kde bylo pár skleniček s alkoholem a odnesl je.

Taehyung tam seděl za barem, přesně jak říkal. Objednal si jen Colu a sledoval Jungkooka jak pobíhal s objednávkami.

Vrátil se a opřel se o bar čelem k Taemu a odpil si z jeho coly.

„Nemohl sis vzít lepší kalhoty?" ukázal na kožené kalhoty, které si Jungkook vzal.

„Je snad nějaký problém?" podivil se Jungkook.

„No je i není. Když jsem to říkal já, že si je máš vzít, tak jsi řekl ne. Ale v baru, kde je mnoho lidí, kteří to očumují zadek, tak jsi si je vzal. " pověděl Taehyung a Jungkook se zamračil.

„Já za to nemůžu, že jsem si měl vzít černé kalhoty a bílou košily."

„Nevymlouvej se. Máš kupu jiných černých kalhot a ty jsi si vzal právě tyhle. "

„Tobě by to stejně vadilo. Je jedno jaký kalhoty mám, stejně by ti to vadilo.. Tak se nevymlouvej ty. " zamumlal Jungkook a začal míchat další drink, který si právě objednal nějaký pán.

Udělal ten drink a položil ho před toho pána, který se usmál.

„Děkuju, ta košile vám sluší." mrkl na něj ten pán. Jungkook chtěl něco říct, ale Taehyung ho předběhl.

„Má přítele." odpověděl drze Taehyung.

„Omluvte ho.. " usmál se Jungkook a otočil se na Taeho, když odešel ten pán.

Obešel bar a posadil se na barovou židli vedle Taeho.

„Chceš aby mě Yoongi sežral za to že odpudzuješ zákazníky? Nevšímej si to.. " řekl Jungkook vážně.

„Nemá ti co pokládat komplimenty. Odskočím si doufám, že tě tu nikdo neohne.." řekl Taehyung a políbil Jungkooka ma náznak, že ma přítele na rty. Jungkook ho praštil po zádech a zasmál se.

„Jungkooku? Můžeš přijít sem?"



































😏❤️🥰💕🤭🔥💜✨😊😊

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat