~5~

1.6K 96 38
                                    


Jungkook

„Tak co, připravenej?" skočil mi kolem ramen Jimin. Malinko jsem se polekal, už bych si mohl na tohle zvyknout. Dělá to každý den.. Už tímhle nakazil i Hoseoka.

„Ani ne. Ale už se až tak nebojím. Na téhle škole je šikana přísně zakázána.. A to je jedno z jakého hlediska. Takže když si něco ten učitel na mně zkusí. Ufiknu mu párek.. " řekl jsem poněkud sebejistě. Jimin vedle mě vyprskl smíchy. Nad tou poslední větou jsem se zasmál taky a podíval se na vchod do školy.

„Takhle tě mám rád. Klidně ti pomůžu." poplácal mě Jimin po zádech a ja přikývl.

„Kde je Hobi? Zase spoždění?" zeptal jsem se když jsme vcházeli do školy.

„Ne, včera jsi zdrhnul z kavárny. Tak mi po cestě domů řekl, že dnes na první hodině nebude.. Má jít na vyšetření nebo co." řekl Jimin. Chápavě jsem přikývl.

Vešli jsme do třídy a sedli si na naše místa. Vytáhli si učebnice na naší první hodinu a to matiku, která byla jako vždycky první hodina. Matiku máme každý den, a v středu dokonce 2x. Pondělí, úterý a pátek je to první hodina. Středu poslední dvě hodiny za sebou a čtvrtek druhá hodina.

Z mého přemýšlení mě vytrhlo bouchnutí dveří a dvě postavy, které vešli do třídy. Naše třídní učitelka, vlastně bývalá a náš nový třídní učitel.


























Ukazujete svojim rodičom niekedy nejaké kpop videá alebo MV? Ja mamke skoro vždy. Hlavne obľúbených skupín. 😀

Videla už všetky Bts MV a ich songs sa jej veľmi páčili. Ukázala som jej aj od iných skupín. Napr. Od Exo, Got7, WayV, Ateez alebo Skz.. :))) ❤️

Mojej mamke sa hrozne zapáčil v Bts Hobi.. C:💜 💜

V Stray Kids Felix 💜💜

Ateez Wooyoung, San a Yunho. 🥰🥰🥰

Exo Sehun C:❤️❤️❤️

Niekde mi trafila aj do biasa.. 😀 ❤️❤️

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat