~11~

1.6K 101 29
                                    


„Jungkooku, vstávej už. " prišla do Jungkookova pokoje jeho máma, která ho za nohu začala tahat z postele.

„Mamiii.. Nech mě. Je víkend.. Chci spát.." zabručel Jungkook s přitáhl si nohy k sobě.

„To chápu, jenže je už 11 hodin a čeká tě Jimin. " zamumlala a Jungkook se posadil. Ponatahoval se a podíval se na svoji matku.

„Cože? Co tu dělá?" zeptal se už při zmyslech.

„Zeptej se ho. Pošlu ho sem." řekla a odešla.

Jungkook se zase svalil do peřin, kde skoro zase usnul. Jenže vyrušil ho Jimin, který Jungkookovi skočil do postele a tak trochu skočil i na Jungkooka.

„Sakra! Jimine!" zavrčel Jungkook a posadil se.

„Mám se dobře.. Co tak dlouho spíš?" zeptal se Jimin a Jungkook si zívl.

„Mám sakra na pořádně dlouhé spaní vyhradené 2 dny a ty mi prostě nedáš pokoj. " řekl Jungkook a pohodil rukama.

„Máme jít do knihovny." zamumlal Jimin a Jungkook se zamračeně podíval.

„Cože? Proč? Vždyť je sobota. Učím se až v neděli. " řekl ospale a zavřel oči.

„V pondělí máme blbý test z dějáku a bohužel ta párty o které jsem ti říkal, je v neděli. Takže se budeme muset naučit dnes. " zamumlal Jimin a Jungkook se plácl do čela.

„Nikam nejdu. Ani do knihovny ani na párty. Nech mě spát." řekl Jungkook a zakryl se peřinou. Hezký a pohodlně se uvelebil do postele. Jimin protočil očima a strhl peřinu z Jungkooka.





















Kto sa teší na Dynamite? 😍🥰 Ja neskutočne. Už len z toho teaser videa som skoro zomrela. Po MV budem určite mŕtva. 👀💕❤️

Chcela som, že budem hore do 6 ráno, lenže už teraz sa mi chce spať. Už pár dní chodím spať v 5 ráno a to velmi kvalitný spánok nieje.. xDD.. Dúfam, že to nejak vydržím.. :)))))) ❤️

Tým ktorý idú spať prajem dobrú noc.. 💜💜💜

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat