~88~

1.2K 78 27
                                    


„Proč máš na sobě mé tričko?" zeptal se Taehyung, když vycházeli z jídelny venku.

Jungkook se jen zasmál a přičichl si k němu.

„Hezky voní." uculil se. Taehyung se zasmál a políbil Jungkooka na rty.

„Takže, doufám, že jste si vzali vodu a něco k jídlu. Jelikož se nikde zastavovat nebudeme. Když se budete chtít napít, tak se napijte nebo najíst. Ale nebude kvůli vám zastavovat celá skupina, aby bylo jasno. " začal všem Taehyung vysvětlovat jak to bude probíhat.

„Budeme mít taky průvodčíka, který bude ve předu a vy ho nebudete předbíhat a tlačit se na něj. Já budu naopak vzadu za skupinou. Aby někdo nezdrhl." řekl Taehyung i když věděl, že to tak úplně není pravda. Hlavně proto byl vzadu, že je líný a jen by zpomaloval všechny.

„Máme přejít cca 10 km" (upozorňujem, že som za svoj život bola asi raz niekde na túre, takže neviem koľko sa má cca prejsť :))

Povzdechl si Taehyung u toho.. Pro něj bylo moc už ten 1 km a ne ještě tolik.

„Snažte se prosím nepít moc, protože nejbližší váš záchod bude jen keř nebo strom.. " řekl dost vážně a všichni se začali smát.

„Ješte prosím udržujte jedno tempo. Ne, že bude jedna skupina vepředu a druhá někde na začátku. Nechci po vás žádné dvojice nebo něco podobného normálně můžete jít jen se netlačte." ještě dodal Taehyung a hned se vybrali.

Vůbec z toho nebyl nadšený, ale Jungkook se usmíval jako sluníčko. Vůbec to nechápal, jak může mít někdo radost s chození a ještě tak dlouhého.




























Súhlasím s Taem.. Ja som raz bola v Poľsku na túre a odtiaľ som prišla home chorá a 2 týždne som ležala v posteli. Akože nie z tej túry xddd ale z ich veľmi dobrého jedla..

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat