„Je to tu takové opuštěné." řekl Taehyung a porozhlédl se po ulici, kde nebylo ani jedné osoby. Panovalo tu nesmírné ticho a občas bylo slyšet štěbot ptáků.„Tahle ulice byla vždycky klidná. Žijí tu pouze starší lidé a ti nemají potřebu dělat oslavy nebo párty. Před léto je to už jiné, chodí sem jejich děti s vnoučaty, takže už je slyšet teď dětský křik. " vysvetlil to Jungkook a vešel do domu. Taehyung chápavě přikývl a nasledoval Jungkooka.
Vyběhli rovnou do Jungkookova pokoje. Jungkook začal vytahovat učebnice a Taehyung si jeho pokoj přehlížel.
„Máš hezký pokoj. Takový zajímavý." zamumlal Taehyung a podíval se na pár knih, které byly na poličce.
„Čím je zajímavý. Mám tu postel, skříň a stůl kde dělám úkoly. Nic víc." podivil se Jungkook a zložil učebnice na jednu kopu.
„Představoval jsem si pokoj oblepný plagátama holek nebo nějakých zpěváků." zasmál se Taehyung a posadil se na postel.
„Věř mi, když jsem byl mladší bylo to tak. Nějak mě to přešlo. " řekl Jungkook a vytáhl si batoh na oblečení.
Taehyung otevřel jeho skříň a díval se.
„Většina černé oblečení. " řekl a vzal první věc, která ho zaujala. Kožené kalhoty.
„Proč je nenosíš? Musíš v nich mít sexy zadek. " zamumlal Taehyung a hodil mu je do batohu.
„Tae, vážně. " zamračil se Jungkook a vybral je z batohu. Taehyung jen pokrčil rameny a odložil je. Naházel nějaké oblečení do batohu a zapl ho.
Jungkook ještě hledal pár sešitů a Taehyung se jen poflakoval po pokoji. Až najednou se usmál s zezadu chytil Jungkooka za boky a otočil si ho k sobě.
„Co to-.. " zamumlal Jungkook a byl následně umlčen Taeho rty. Taehyung chytil Jungkooka za stehna a vysadil ho má stůl. Jungkook překvapeně zamrkal, ale so polibku se zapojil. Objal Taeho nohama kolem boků a víc se na něj natiskl.
Taehyung ho hladil po zádech a občas rukou sklouzl na zadek, který zmáčkl.
„T-Tae,.. " pípl Jungkook do polibku. Taehyung se odtáhl kvůli nedostatku kyslíka a chtěl ho zase políbit, jenže ho Jungkook zastavil.
„Můžeme pokračovat až doma.. Tady ne." řekl Jungkook. Taehyung Jungkooka pustil a přikývl.
„Vezmu učebnice... Ty vezmi batoh a můžeme jít.." políbil Jungkook Taeho na tvář.
„Samozřejmě, lásko.. " řekl Taehyung a vzal batoh, který otevřel a nenápadně do něj strčil kožené kalhoty a potom odešel za Jungkookem do auta.
Tak rozhodla som sa napísať tentokrát dlhšiu..😊 Dúfam, že je to lepšie.. :)) ❤️
Luv ya~❤️💜✨
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?