JungkookSeděl jsem už asi hodinu na tom jistém místě, se stejnou skleničkou v ruce v které ještě něco málo na dně zůstalo. Z té kožené židle mě už bolela prdel a neměl jsem se o co opřít.
Hudba byla ještě víc hlasitá než když jsem sem přišel. Hromada lidí byla už opilá, ale ještě do sebe pořád lila alkohol.
Bylo už pár minut před půlnoci a lidí tu bylo víc a víc. Mě to už nebavilo jenže nevěděl jsem, kde se nachází Jimin.
Zaregistroval jsem vedle sebe nějaký pohyb, jenže jsem tomu nevěnoval pozornost.
„Dej mi něco nealkoholické. " promluvil mi známy hluboký hlas. Jenže přes tu hudbu jsem si nebyl jistý již je to ten hluboký hlas.
Podíval jsem se na osobu vedle sebe a snažil se zjistit kdo to je. Osoba si zřejmě všimla mého pohledu a otočila hlavu směrem ke mně.
Můj učitel.
„Jungkooku?" uslyšel jsem své jméno a podíval se na svého učitele.
Seklo mu to jako vždycky.
Modré roztrhané džíny a černá volnější košile zastrčená v nich. Vlasy mu vytvářeli maličké srdíčko, jeho vůně se okamžitě dovalila až ke mně a já málem z té vůně omdlel.
„Vnimáte mě? Nebo jste se už taky opil?" vzal skleničku a přivoněl si k ní.
„Whiskey? Kdo vám to koupil? Pochybuji, že vám to prodali." zamumlal a skleničku hodil barmanovi do dřezu.
Včera sa mi stal úraz, ktorý pochopí iba žena.. Zlomil sa mi necht.. :'))) Bolelo ma z toho hrozne srdiečko..
Aspoň, že som včera išla na nechty, tak mi ho opravila :DD.
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?