Jungkook„Vidím, že jste s tvojí mamkou v pohodě. " skočil Jimin na mou postel a vzal si polštář. Posadil jsem se na postel a nahodil nechápajíci výraz. Až potom mi to došlo.
„Neví o tom. Přišel jsem domů a ještě tady nebyla. Přišla až o 10 minut později. Tak jsem dělal, že spím." řekl jsem.
„To jsi dopadl z nás nejlíp. Hoseok má na týden domácí vězení a mě doma pořádně seřvala a sem 3 dny bez mobilu.." odpověděl Jimin.
„Proč? Vždyť jsi nebyl opilý. " nechápavě jsem se zeptal.
„To jo, ale řekla, že tenhle měsíc už bez alkoholu. I když jsem se neopil, něco málo jsem si dal. Proto takový mírný trest. Jinak by mi nandala." řekl Jimin a opřel se o zeď, kterou mám vedle postele.
„Tahle debata mě nezajímá. Ale ty a Taehyung jo. Vidím, že to prežil." zvědavě se ke mně přisunul.
„Jo, počkat. Jak víš, že žije. Viděl jsi ho?" zeptal jsem se taky zvědavě. Vždyť je jen víkend. Kde ho mohl vidět?
„Jo, když jsem šel k tobě. Viděl jsem ho s nějakým klukem v kavárně. " zamumlal Jimin.
„Proč?"
„Jen tak. Včera se choval dost divně. Provedl jsem snad něco? Ptal se mě, jestli si něco pamatuji. " zeptal jsem se podezíravě. Jimin určitě něco tuší.
„Ne. Co bys měl?" podíval se ven oknem. Tohle dělá vždycky, když je nervózní nebo se mu něco nelíbí.
„Nelži mi. Vím, že jsi měl na mě dávat pozor. Řekl mi to. Teď vyklop to další. Nežeru ti to. Jsi mizerný lhář." zamračil jsem se a čekal na odpověď.
„Líbali jste se. "
Heh.. Plánujem little time skipík.. :)
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanficJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?