Když přišli domů, tak se Jungkook šel napít do kuchyně, jenže než stihl vzít skleničku do ruky, tak ho Taehyung vysadil na stůl a vtěsnal se mu mezi nohy.„Můžeme pokračovat. " zamumlal Taehyung vzrušeně a polapil si Kookie rty. Jungkook vůbec nechápal, kde se to v něm nabralo, ale nestěžoval si. Přitáhl si Taeho blíž za zátylek a polibek prohloubil.
Taehyung vjel rukama pod Kookieho černou mikinu a hladil ho prsty na bříšku.
Jungkook sundal Taemu bundu, která dopadla na podlahu. Taehyung se začal věnovat Kookiemu krku, kde mu sál jemně kůži a zanechával, tak malinké značky. Přetáhl mu mikinu přes hlavu a hodil ji na zem, rukama začal mnout Kookieho kulatý zadeček a ten mu slastně zavzdychal do ucha.
Chytil Taeho pásek u kalhot a snažil se ho rozopnout. Když v tom.
„Páni, kluci, jako králíci. " ozval se hlas trošku dál od nich. Jungkook se podíval tím směrem a uviděl Namjoona opřeného o linku spokojeně pít kafe.
„Proboha." lekl se Jungkook a odstrčil Taeho od sebe. Taehyung si prohrábl vlasy a zabalil Jungkooka do své bundy.
„Ty jsi ještě tady?" zeptal se Taehyung a zapl si pásek. Upravil si tričko a otočil se směrem k Namjoonovi.
„Měl jsem v plánu odejít, ale chtěl jsem vědět jak je na tom Jungkookova máma..A skoro jsem uviděl sex svého bratra.."
„Ale musím říct, že jsi pořádny drak.. " úchylně se usmál Namjoon. Taehyung protočil očima a podíval se na Jungkooka.
Jungkook za tu dobu skočil ze stolu, vzal si věci a utekl do pokoje.
„Není to moc s ní dobré. Zastavili jsme se ještě u Jungkooka doma, vzal si učebnice a nějaké oblečení." řekl Taehyung.
„Zřejmě jste tam měli nějakou tu svou chvilku.."
„Všechno překazíš hyung.. "
„Ja za to nemůžu, že jsem pil kafe v kuchyni a vy jste si to tady chtěli rozdat." pokrčil rameny Namjoon. Taehyung raději nic neříkal a odešel nazpět do pokoje.
Ešte jedna trochu neskoro.. 😏 Dostala som hroznú chuť napísať túto kapitolu a rovno ju aj zverejniť.. 😏🔥✨
Takže kto ju nečíta teraz, tak bude mať surprise ráno 😏😏❤️
Prajem dobrú noc.. Iným zase dobré ráno 🥰💕💕💜
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?