~54~

1.4K 96 35
                                    


„Už ses uklidnil?" zeptal se Taehyung Jungkooka, který už jen seděl a ani se nehnul.

„Vypadá to, že jo.. Pohlídej ho, půjdu mu po vodu." promluvil na Jimina a zaběhl po vodu. Za pár minut se vrátil a lahví nějaké minerálky. Otevřel ji a podal Jungkookovi aby se napil.

Ten se napil a položil láhev na stůl.

Podíval se na Taeho, který láhev zavíral a následně ji položil na stůl.

Jungkook mu položil ruku na stehno a pomalinku s ní šel víš a víš.

„Co to děláš. " zeptal se Taehyung.

Jungkook mu vůbec nic neřekl a posadil se mu nejrychleji jak věděl na klín. Taehyung se překvapeně na Jungkooka podíval.

„Zbláznil ses?!" vyjekl Jimin, když uviděl co Jungkook dělá.

Chytil Taeho za tváře a podíval se mu na rty.

„Přestaň Jungkooku. Tohle bys normálně neudělal. Zlez.." zamumlal Taehyung. Jenže Jungkook to neměl v plánu a tak přiložil své rty na Taeho. Ruce posunul na Taeho krk.

Taehyung vydechl, když ucítil Jungkookovo rty na těch svých. Měl je tak hrozně měkké jen s příchutí alkoholu.

Chytil ho za boky a polibek prohloubil. Jimin je sledoval s otevřenou pusou a Hoseok stihl na to nejlepší zaspat.

Jungkook se na jeho klíně víc přiblížil k Taeho tělu a natiskl se na něj. Taehyung mu dravě odpovídal na polibky až do té doby co se mu Jungkook snažil jazykem dostat do pusy.

„Líbaš úžasně, ale ani nevíš co pořádně děláš.. Takhle to nepůjde.. Půjdeme domů." pohladil Jungkooka po tváři. Ten jen přikývl a zlezl z Taeho.

„Nekomentuj to.." zastavil Jimina, který chtěl něco říct.




















Mrzí ma, že tak neskoro, ale dlho som sa kašlala s PayPal účtom. :D Som potrebovala previesť Money s PayPal účtu na bankový účet, ale nešlo mi to, keďže musím mať 829828 emailov a 6929828 hesiel a ani jedno nie je dobre 😂😂😂

Na dnes asi aj posledná, keďže nemám nič napísané. Zaspala som v 4 ráno a nič si nenapísala dopredu.. :(((

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat