Jungkook„Když mě omluvíte, musím jít na vzduch. " řekl jsem a opatrně jsem se sesunul z barové židle.
Nic neřekl a jen mě následoval.
Nadechl jsem se čerstvého vzduchu a opřel se o zábradlí. Taehyung se opřel o zeď, která byla naproti mě a založil si ruce na prsou.
„Proč jste mě následoval?"
„Venku se vám může klidně něco stát." řekl a uštědřil mé maličkosti malý úsměv.
„Vevnitř máte stovku možná i víc studentů, kteří jsou namol. Můžou se pobít, něco rozbít a pořezat se nebo klidně tam může někdo omdlít a vy se bojíte o jednoho?" řekl jsem zaujatě a čekal na jeho obhajobu.
„Je to jejich chyba, že tohle dopustili." řekl arogantně a přešel blíž ke mně.
„Ještě vás to tady baví? Můžu vás svézt, mám tady auto. " byla by chyba odmítnout se svézt v takovém luxusu.
„Bohužel nemůžu."
„Proč ne? Bojíte se snad, že bych vám něco udělal?" řekl svůdně.
„Roho se vážně nebojím, ale mám tady kamaráda, kterého tady nenechám."
„Svezu vás obou. Určitě si s opilým člověkem neporadíte sám. Co vy na to?" to ma pravdu. Nebudu Jimina tahat ožralého a ještě v noci.
„Fajn. Jen ho musíme najít." řekl jsem. Nechce se mi do toho hluku zase jít. Bolí mě hlava.
„Ještě se nadýchej. Aby se ti neudělalo špatně a nemusel vás tahat obou. " konečně mi začal tykat.
„Nevadí snad, že ti tykám. Tahle formalita mě nebaví, ale ty v tom pokračuj. Ve škole ti budu vykat taky." řekl a já jsem přikývl.
Ještě jsme byli pár minut venku až jsme nakonec šli najít Jimina.
Chcela by som vedieť ako to iné autorky robia, keď si predpíšu pár kapitol a nemajú je chuť vydať v jeden deň :DD.
Pretože ja ich mam sem chuť hodin hrozne a to všetky :DD
ČTEŠ
Temptation [taekook]
Fiksi PenggemarJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?