Jungkook„Taee, proč mě taháš ven a ještě večer? Chtěl jsem jít spát dřív.. " povzdechl jsem si, když mě Taehyung zavolal ven. Stál jsem vedle jeho auta a čekal na odpověď. On se však je usmíval svým krásným širokým úsměvem.
„Ja vím, ale město je večer nádherné a byla by škoda se neprojít." odůvodnil mi Taehyung dost vážnou věc.
„Ale vždyť můžeme jít jiný večer, večerů ještě bude plno." odpověděl jsem. Zajímalo mě proč to musí být právě dnes. Všiml jsem si, že Taehyung malinko posmutněl.
„Tak jsem to nemyslel.. Promiň.. " omluvil jsem se a položil mu dlaně na tvář. Taehyung položil svou ruku na mou, kterou jsem měl na jeho tváři a druhou si mě přitáhl za pas.
„Chci strávit jeden večer se svým přítelem.. Je to zlé?" řekl a přivlastnil si mé rty.
„Co tvoje máma?" zeptal se mě, když jsme se už procházeli městem. Venku byla zima na to, že přes den svítilo hezky teplé sluníčko.
Omotal jsem si ruku okolo Taeho paže a snažil se ji zahřát. Nechápu, jak může být pořád tak horký. Z jeho těla jde pořád úžasné teplo.
„Není doma..Musela jít urgentně do práce. Připadá mi to, že už pracuje moc. I víkendy. " zamumlal jsem. Nikdy nepracovala přes víkendy to si vždy dopřála volna a byla venku z kamarádkama. Taehyung si všiml, že mám studené ruce a tak mi jednu skryl do kapsy svého kabátu, kde si se mnou ještě propletl prsty.
Hodím vám sem malé prekvapenie
:3333
Viac info o tomto príbehu vám poviem až ho budem písať.. :) Začnem si dopredu predpisovať časti, ale nebudem ich vydávať..
Keďže väčšinou ako vydám nový príbeh, nemám potom chuť písať ten, ktorý mám už rozpísaný a píšem ho z donútenia..Pretože je mi ľúto ho nedokončiť a nechať tak.. Alebo pri najhoršom vymazať.. :))
Preto nový príbeh začnem až dokončím tento.. C:💜
Dosť sa na ten príbeh teším, tak dúfam, že aj budete aj vy.. 🥰❤️
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?