~123~

1K 68 22
                                    


Taehyung

„Řekneš mi co se stalo?" zeptal jsem se, když jsme jen tak v tichosti seděli v obýváku. Jungkook se pomaličku otočil směrem ke mně a objal mě.

Obětí jsem ku opětoval a když se odtáhl, tak jsem ho ještě políbil na čelo.

„Pohádal jsem se s matkou.." řekl potichu, až jsem to málem přeslechl.

„Proč?"

„T-To ona po-poslala tu fotku.. " řekl rozřeseně a víc se zachumlal do deky. Byl jsem pořádně v šoku, myslel jsem si, že se pohádali jen proto, že byl naštvaný a jako každý tínedžer si to vybil na rodičích.. Zřejmě jsem se pořádně mýlil.

Věděl jsem, že je proti vztahu se mnou, ale nikdy by mě nenapadlo, že je toho rodič schopný.

„To nic, Kookie.. " usmál jsem se a přitiskl ho k sobě. Tím úsměvem, jsem se spíš snažil zamaskovat slzy, které mi nenápadně utekly. Bylo mi nesmírně líto, že to dopadlo až takhle.

Jungkook se ještě víc na mě natiskl a zabořil mi obličej do hrudě.

„Už nechci vidět žádné slzy, ano? Teď vypij čaj aby ti bylo líp." líbl jsem ho jemně na rty a podal mu čaj, který byl ještě pořád teplý.. Jungkook se jemně usmál a maličko si odpil.

„Můžu tu zůstat? Nevím na jak dlouho.." šeptl tiše. Povzdechl jsem si.

„Kookie a co tvoje máma?" Nechci aby mě nesnášela ještě víc, když se to ještě dá. Bude si myslet, že jsem ho k tomu nabudil aby odešel z domu a bydlel se mnou...

„Prosím.. Nějak to pak urovnám.."

„Dobře... Kdo by ti odolal." usmál jsem se a štípl ho do tváře. Jungkook se jen sladce usmál a opřel se o moji hruď..



































🥰💜💜💜✨

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat