~149~

927 64 12
                                    


„Zeptal jsi se Yoongiho?" zeptal se Jungkook za chůze. Právě šli chodbou do třídy na hodinu.

„Večer jsem mu volal, jelikož neměl čas se sejít. Řekl, že má volné místo. Ale jsi si jistý?" zeptal se Jimin pro jistotu.

Jungkook se zastavil před třídou a opřel se vedle dveří.

„Jinou možnost zatím nevidím, hyung." řekl upřímně Jungkook a Jimin přikývl.

„Bude s tím Tae souhlasit? Yoongi vlastní noční bar a nejsem si jistý, jestli se to Taemu bude líbit." vydechl Jimin.

„Vím, že ho Yoongi vlastní. Včera večer jsme se dost hnusně pohádali, nakonec jsme se usmířili. Líbit se mu to nebude, ale chápe to."

„Počkej ty jsi mu to neřekl? " zeptal se Jimin a překvapeně vydechl.

„Jak jsem mu to měl říct? Už jen to, že budu pracovat se mu nelíbilo.. " Posadili se na své místo a Jungkook si vytáhl potřebné učebnice na hodinu.

„Tak mu to řekni. Nemůžeš mu lhát o své brigádě." zamumlal trochu podrážděně Jimin a věci si vytáhl taky.

„Řeknu mu to. Stejně chce tu léčbu zaplatit on. Mně se zase nelíbí, že to chce zaplatit a jemu, že chci pracovat. Je to hrozně těžké." vydechl Jungkook přebitečný vzduch z plic.

„Může to být těžké jak chce, váš vztah je tak silný, že ho nezničí nic. Taehyung je chytrý dospělý muž, tak se neboj a neměl by se bát ani on." Jungkook se slabounce usmál při pomyšlení na to jak je Taehyung starostlivý a bojí se i maličkostí.

„Večer ti dám vědět jak to dopadne."






























🥰✨❤️😊💕🤭

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat