~19~

1.4K 91 16
                                    


Jungkook

„Není tohle párty pro studenty? Co tady dělá učitel?" úplně jsem odignoroval to co se zeptal.

Taehyung se zasmál a otočil se celým tělem ke mně.

„Nemyslíte, že sem dokonale jako žák zapadám?" sebevědome se usmál. Má pravdu, kdybych ho neznal a nebyl by to můj učitel, tak bych řekl, že je to student. Perfektně sem zapadá.

„Ne. Působíte dospěle.. Je tady víc dětí než dospělích studentů." nechtěl jsem aby působil ještě víc sebevědomě a taky jsem mu nechtěl navýšit ego, tak jsem musel zalhat.

„To nevadí ne? Vy taky nepůsobíte jako dítě, ale spíš jako někdo dospělý." to mi teď polichotil nebo to mám brát jako urážku?

„Tak asi děkuju?" nevěděl jsem jak přesně bych měl zareagovat.

Jimin se ještě pořád neukázal a mě už to moc nebavilo, tady sedět i když Taehyung byl jako společník dobrý jen sem nevěděl o čem bych se měl s ním bavit.

Jakoby se protočil v mé hlavě celý svět. Neskutečně se mi zatočila až jsem málem seděl na zemi. Kdyby mě něčí ruka nezachytil za záda.

„Jste v pořádku? Nevypil jste toho víc?" zeptal se Taehyung.

„Měl jsem jednu skleničku, kterou jsem nedopil jelikož jste ji vylil." zamumlal jsem a promasíroval si spánky.

„Vážně?" zeptal se jakoby mi nevěřil?

Vážně si myslí, že jsem tenhle typ studenta, který bude lhát kolik toho vypil?

„Můžete se klidně zeptat barmana. Potvrdí vám, že tady sedím už celý večer s jednou jedinou skleničkou." pravil jsem.

„Dobře, věřím vám. " docela mě už irituje tohle jeho vykáni. Ale nemůžu mu to zazlívat.

Ještě pořád mě držel za pas. Zřejmě si to neuvědomoval a já taky ne. Protože dokáže dokonale zahnat mé myšlenky pryč.

Hned si všiml, že se koukám na jeho ruku a tak ji hned oddělal pryč a odkašlal si.































Som sa fajn vyspala :DD

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat