„Jungkookiee~ Vstaváme.." zamumlal Taehyung Kookiemu do ucha.Jungkook se jen na posteli překulil a víc zachumlal a spokojně spal dál. Taehyung se zamračil a olízl si rty.
Strhl z Jungkooka peřinu a skočil na postel k němu.
„Taee.. Chci spát.. Vrať mi tu peřinu.." zamumlal Jungkook ještě v spánku.
„Rád bych, ale jdeš do školy.. Tak zvedni svůj hezký zadeček, jinak se ti nebude líbit můj způsob.." výhružně řekl Taehyung a Jungkook okamžitě otevřel oči.. Podíval se na hodiny a bylo přesně 7 hodin ráno.
„Neeee.. Nemůžu zůstat dnes s tebou?" zamumlal roztomile a Taehyung se zamračil.
„To ani náhodou. Do školy musíš. S tímhle mě nedostaneš.. Tak šup.. Umyj se a přijď dolů." mrkl na něj Taehyung a odešel pryč. Jungkook si povzdechl a líně se postavil.
Mohl si to myslet, že je Taehyung ten typ, kterému záleží na škole a chce aby tam děti chodily.
Chodbou se nesla omamná vůně omelety. Už oblečený Jungkook se posadil na židly a Taehyung před něj položil omeletu a jahodový čaj.
„Páni.. Vidím, že umíš dobře vařit." fascinovaně řekl Jungkook a nadechl se ještě jednou tě hezké vůně.
„Umím spoustu věcí." úchylně na něj mrkl a Jungkook protočil očima, pustil se do jídla a vychutnával si ho.
„Nevěřim, že tě už ve škole nebudu potkávat. " zničeho nic řekl a položil příbor na talíř.
„Víš, Kookie. Jedna jediná věc, která mi vadila na mé práci byla ta, že jsem si musel dávat pozor na vztah s tebou. Nemohl jsem tě ve škole jen tak políbit nebo chytit za ruku. Nebo kdykoliv jinde. Teď se konečně nemusím kontrolovat a na veřejnosti tě můžu klidně i fláknout přes prdel. " řekl Taehyung a na konci se zase úchylně zatvářil.
„Taehyungu!"
Práve som za dva dni napísala 6 kapitol a dohnala, tak tých 5 dní mojej neaktivity :) ❤️
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanficJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?