12.Bölüm

5K 284 89
                                    

Ertesi günlerde çoğu kişi sırayla ateş kadehinin içine ismilerini atmaya başlamıştı. Bazı yaşı tutmayanlar deniyor ve başarısız oluyordu. Bense bu olayları çok takmıyordum. Benim zaten derdim başımdan aşkın durumdaydı yeni Ksk profesörü Moody'nin verdiği ödevler ile uğraşırken bir andan da Draco ile takılmak zorundaydım.

Sonunda seçim günü gelmişti sırayla Dumbledore bütün okullardan katılacak öğrencileri okuyordu.

Durmstang'tan Viktor Krum

Beutbaton'dan Fleur Delacour

Ve son olarak Hogwarts'tan Cedric Diggory

Pansy cedric'in ismini duyunca bana döndü ve,
Pansy: Sence de çokyakışıklı değil mi?

Ben: (draconun bize baktığını fark etmiştim.) Hayır hiç tipim değil.

Biz konuşmaya devam ederken ateş kadehinden bir ismi daha çıktı.

Biz konuşmaya devam ederken ateş kadehinden bir ismi daha çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Harry Potter

Bütün salonda Potter'ın ismi yankılanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bütün salonda Potter'ın ismi yankılanmıştı. Dumbledore hemen töreni bitirip bizi binalarımıza göndermişti fakat herkes Potter'ın adını nasıl o kadehe attı diye konuşuyordu.

Ertesi gün Potter'ın da yarışmaya katılacağı duyruldu. Draco bunu fırsat bilerek alaylı potter rozetleri hazırlayıp tüm okula dağıtmıştı.

Draco: Hadi Syrenia ısrar etme de tak sende.

Ben: Ya saçmalama Draco

Draco yine dayanılmaz tatlı bakışını kullanınca dayanamadım.

Ben: Tamam sırf mutlu ol diye Altın çocuk.

Draco sevinip beni yanağımdan öptü.
Ve arkasını dönüp sly'lı çocukların yanına gitti.

O öpücük çok iyiydi tüm okulun ortasında beni öptü diye bağırabilirdim. Ama tabiki yapmadım banklardan birine geçip kitap okuyormuş gibi yaparken bir andan da Draco'yu kesiyordum.

Tabiki Potter ile uğraşıyordu. Kavga çıkacağını anladığımda yanlarına yaklaşıyordum.

Profesör Moody benden önce vardı ve Draco'yu bir gelinciğe çevirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Profesör Moody benden önce vardı ve Draco'yu bir gelinciğe çevirdi. Yine karşı konulmaz draco  içgüdülerim ile asamı aldım. Onu eski haline çevirdim. 
Bay Moody asasını bana doğru doğrultucaktı ki Bayan Mcgonnagal geldi. Ve Bay Moody'i oradan uzaklaştırdı.

Draconun kızgın olduğunu fark etmiştim. Her zaman ki boş tehditlerini savuruyordu.

Ben: İyi misin ?

Draco: Evet iyiyim çevirme büyüsünü nasıl bildin?

Ben: Çok şanslısın ki yeni okuduğum kitapta vardı.

Beraber Slytherin ortak salonuna gittik. Yarın  turnuvanın ilk görevi vardı. Bazı kızlar cedric ve harry hakkında konuşuyordu. Potter'ı biraz olsun tanıyorsam onun o kadehe ismini atması için bir sebep yoktu. Zaten şöhret sahibiydi ama gerçeği kimse bilemezdi.

Yarın olacak dersler turnuva nedeni ile iptal edilmişti. Buna biraz üzülmüş durumdaydım. Çünkü yarınki derslerin hepsi Draco ile ortaktı. Ugh bunları düşünmeyi kesmeliydim. Ama olmuyordu o zümrüt gözlü ve platin saçlı prensten kendimi alamıyordum.

Bunları düşünürken iyi insan lafın üzerine gelmişti.

Draco: Yarın Potter'ın kaybedişi için çok heyecanlıyım.

Ben: Daha görevi bile bilmiyoruz nasıl kaybedeceğinden eminsin?
(Draco Slytherin'in en zeki öğrencilerinden biriydi ama bazı konunlarda o kadar aptal davranıyrodu ki nedenini anlamıyordum)

Ertesi gün yarışma zamanı.

Gözlerim türübünlerde Draco'yu aradı. Yanında ki  boş yere oturdum. Geldiğimi fark etmiş olmalı ki içten biçimde gülümsedi.

 Geldiğimi fark etmiş olmalı ki içten biçimde gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben:( Neden gülüşün bu kadar güzel?)

Turnuva başlamıştı sırayla bütün yarışmacılar ejderhadan kaçarak altın yumurtayı almaya çalışıyordu. Cedric'in görevi tamamlandığında diğer yanında oturan pansy bana imalı bakışlar attı.

Pansy: Syrenia seni hiç anlamıyorum. Nasıl oluyorda Cedric'ten etkilemiyorsun.

Ben:(Pansy'i orada lanetleyebilirdim beni draconun yanında utandırmıştı.) Sana daha önce söyledigim gibi neymiş benim tarzım değil.

Pansy: O zaman tarzın ne söyle bilelim?

Ben: Pansy biraz daha konuşursan affedilmez lanet yapıcam.

Draco: Evet Pansy fazla oldu.(Neden karışmıştım ki bu pansynin klasik haliydi. Ama son zamanlarda Syrenia ile konuşmalarında içimdeki bir ses bana onları susturmam gerektiğini söylüyordu.)

Yarışmadan sonra odama
gidip bugün olanları düşündüm. Malfoy beni kıskanmışmıydı olabilir miydi yine saçmalıyorum heralde. Altın çocuk anlasana seni seviyorum işte.

Bu bölümde bitti bir sonraki bölümü derslerimden sonra yapıcam. Okuyanlar oy verebilirse çok mutlu olurum sizi çok seviyorum. Şimdi yeşil elma yiyip film oyuncularının neden büyüdüğü hakkında ağlamaya gidicem görüşürüz.💚🍏🐍💍👉👈🥺

Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin