25.Bölüm

4.6K 247 20
                                    

İlerleyen günlerde Draco ile anlaşma yapmıştık. O dolap ile ilgilenecekti bense görevin diğer yarısı için çözüm bulacaktım yani Dumbledore'u nasıl öldüreceğimizi. Bunu yapmak için hevesli değildim ama zorunluydum.

Sadece Draco için değil halam bu görevde Draco'ya yardım etmemin beni Lordun gözünde daha da saygın biri yapacağına inanıyordu. Babam zamanında  o adam yüzünden ölmüştü şimdi ise ona mı hizmet edecektim cidden mi. 

Yine bu düşünceler ile kütüphaneye gittim. Dünyanın en güçlü büyücüsünü öldürmek için ne yapabilirdik ki. Yani odasına gidip Kadavra laneti atabilirdik ama hemen yakalanırdık. Bize şüphe çekmeyecek birşey lazımdı ve dolabın tamir edilmiş olması lazımdı ki draco ölüm yiyenleri okula sokalbilsin.

Draco: Yinemi buradasın?

Ben: Pardon geldiğini fark etmedim.  Evet bu aralar biraz fazla çalışıyorum. Bir çözüm bulmak için.

Draco: Kendini bu kadar yıpratman beni üzüyor,hemde benim yüzümden.

Ben: Önemli değil hem sadece senin için yapmıyorum, halam sana yardım etmem için beni sürekli uyarıyor böylece lordun gözüne girermişim.

Draco: Bizi biliyor mu ?

Ben: Hayır ama seni sevdiğimi biliyor ki öğrensede birşey olmaz sonuçta asil  Dansel hanedanlığının son varisinin yine asil bir 28 ailesi ile birlikte olması gayet iyi bir haber olur.

Draco: Sanırım mükkemmel bir adayım.

Ben: Ne için?

Draco: Gelecekteki eşin olmak için yani asil bir safkanım ve ailelerimiz tanıdık.

Ben:  Hahaha evet kesinlikle hatta dur şimdi ailelerimize mektup yazalımda düğün hazırlıklarına başlasınlar.

Draco: Sen istersen... Neden olmasın?
(Hayatımın sonuna kadar seninle olmak istiyorum )

Ben: Draco seni çok seviyorum ve Bayan Malfoy olma fikri  çok güzel ama sence de bu konuları konuşmak için daha iyi zamanlarımız olamaz mı? Yani  senin ölümüne sebeb olabilecek bir görev olmadan.

Draco: Haklısın ama kafanı bu görev ile yorma dolap tamir olana kadar daha zaman var bir yol buluruz. Bayan Malfoy.

Onun gülümseyen bakışına dayanamadım  ve onu yavaşça öptüm oda bana karşılık verdi. Kütüphanede olmamız umrumda değildi gördüğüm tek şey onun gözleriydi. Birbirimize hayranlıkla bakarken romantik anımız pansynin gelmesi ile son buldu.

Pansy: Syrenia!

Ben: Anın içine etmesen olmazdı pans Ne var?

Pany: Benimle buluşacaktın unuttun mu?

Ben:(Ah cidden unutmuştum.) Pardon sevgilim pansy'e sözüm vardı gitsem olur mu.

Draco: Tamam sen git merak etme sonra telafi ederiz.

Pansle kütüphaneden çıkıp bahçeye doğru ilerledik. Pansy bana merakla bakıyordu cidden bu kız neden bu kadar meraklı olmak zorunda.

Pansy: Eee ailenize söylediniz mi?

Ben: Hayır şu an zaten durumlar karışık.(pans'in babasının ölüm yiyen olduğunu biliyordum ama draco hakkındaki olayları bilmiyordu.)

Pansy: Evet ama ööğrenselerde kötü olmaz sonuçta ikinizde slytherinsiniz ve asil ailelerden geliyorsunuz.

Ben: Yinede biraz erken önce ortalık yatışsın halam bakanlıkta işlerin iyi olmadığını söyledi Lordun yandaşları ve karşıtları ile.

Pansy: Evet sanırım haklısın ama merak etme ben inanıyorum işler sizin için iyi olucak.


~Birkaç gün sonra~

Dumbledore görevi için sonunda bir plan hazırlamıştım ama bu işi yapacak ve şüphe çekmeyecek biri lazımdı. Draco Imperius lanetini önermişti ama bu tehlikeliydi ve yasak bir lanetti. Ama okul sınırları dışında yapsak takip edilmesi zor olurdu. 

Ben: Draco bir fikrim var Hogsmade gezisinde şu gry'lı kız katie'ye yapalım büyüyü.

Draco: Emin misin yani ilk başta tereddütlerin vardı.

Ben: O kızdan kimse şüphelenmez ve zaten alt tarafı bir paket götürecek o kadar zor değil.

Draco: Haklısın denemekten zarar gelmez. Ama olmazsa yara kafa ve ekibi bazı olaylardan uyanabilir.

Ben: Onlar bişi  olmasa bile senden şüphe eder zaten. Plan ise yaramazsa da en azından Hogsmade'de romantik zaman geçiririz.

Draco: Asıl amacın seni randevuya çıkarmamı istemen değil mi ?

Ben:(Tabiki 3 yıldır bunu bekliyorum heralde)  O da var yani 3 yıldır durmadan bunu beklediğimi ima edemem ama öyle.

Draco: Hahaha tamam merak etme ben anladım.


Yazardan,
Merhaba beklediğiniz yeni bölüm ile geldim. Bu arada 450 kişiyi geçmişiz ve sayımız hızla artıyor ve yazmak için daha fazla motivasyonum oluyor. Ayrıca yeni kitap fikirlerimde Dramonie ship'i ile ilgili eğer ilgilenirseniz yeni bir kitaba da başlarım bunun yanında. Vote vermeyi ve takip etmeyi unutmayın.💚🐍🍏


 

Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin