Yaz tatili bitmek üzereydi bu yaz epey olay olmuştu fakat içlerinden en önemli olan azılı suçlu Sirius Black'in Azkabandan kaçmadıydı. Daha önce Azkabandan kaçan hiç olmamıştı.
Halamın dediğine göre bakanlık onu heryerde arıyormuş.
Birkaç gün sonra 9 3/4 peronu
Daniela:Herşeyi aldın değil mi?
Ben: Evet hala
Daniela: Bu aralar bakanlık her yerde sirius black'i arıyor dikkatli ol. O potter okulda olduğu sürece Sirius Black'in gideceği ilk yer orasıdır.
Ben: Merak etme dikkatli olurum.
Trenin girişinde Pansy ile Draco'yu görmüştüm yanlarına gittim. Beraber boş bir yere geçtik. Çoğu zaman olduğu gibi Pansy konuşmayı başlatan oldu.
Pansy: Sizce sirius black okula gelir mi?
Ben: Bu yara kafa okulda olduğu sürece Sirius Black bence gelir. Çocuk bela mıkantısı gibi nerde kötü bir olay var orada o var.
Draco: Katılıyorum ayrıca babam ruh emicilerin her yerde onu aradığını söyledi.
Pansy: Bu sene yeni bir Ksk profesörü var ismi Bay Lupin.
Ben: Umarım iyi biridir.
Draco:Ksk profesörlerinin değişmediği bir sene varmı acaba?
Ben: Normal bir sene geçmiyor ki.
Birlikte konuşmaya devam ederken tuhaf bir şekilde tüm tren bir anda soğudu.
Pansy: Fazla soğuk olmadı mı?
Ben: Evet neler oluyor?
Başka bir perondan birinin ruh emiciler geldi diye bağırdığını duymuştuk.Draco:Ne ruh emicilerin burada ne işleri var.
Ben: Sirius Black'i arıyorlar heralde.
Pansy: Bir okul treninde mi ?
Sonunda ruh emiciler gitmişti ve sağ sağlim okula ulaşmıştık. Büyük Salonda ziyafetten önce Dumbledore ruh emicilerin sirius black yakalanana kadar okul etrafında dolaşacaklarını duyurmuştu. Bunun ardından tüm salonda fısıltılar yükselmeye başlamıştı.
Bu arada Pansy ile Draco, Potter'ın bayılması ile dalga geçtiğini görmüştüm normalde onlara katılırdım ama Dumbledore'unkonuşmasının sonu çok ilgimi çekmişti.
"Mutluluk her an vardır.Yeterki en karanlık anlarınızda ışığı açmayı unutmayın"
Ben:( Bu söz sanki bir uyarı gibi)
Yemekten sonra ortak salonumuza gittik. Herkes ruh emiciler hakkında konuşuyordu. Bizde boş koltuklara oturduk ve sohbet etmeye başladık.
Draco: Neden Dumbledore Hagridi profesör yaptı acaba?
Ben: Bilmem ama deneyimsiz birinin ögretmen olması çok saçma.
Pansy: kesin yara kafa ve ekibine torpil yapar.Bu arada Hogsmade gezisine hepiniz geliceksiniz dimi.
Ben: Asla kaçırmam tabiki geliyorum.
Draco: Bende sonunda okulda eğelenceli bişey olucak kaçırma ihtimalim olamaz.
Ben: Aaa Draco biz seni eğlendirmiyor muyuz? Aşk olsun hahaha🥺
İkisi gülerken daha önce fark etmedigim bir şey fark ettim. Draco'nun saçları uzayınca daha yakışıklı görünüyordu.
Ama bu düşüncelerimden sıyrılıp herkese iyi geceler dedikten sonra yatakhaneye gittim. Uzun bir günün ardından ihtiyacım olan şey dinlenmekti.
Zaten yarın çok fazla ders vardı.Eveet 3.Yılın ilk bölümü umarım seversiniz. Şahsen ben 3.yılı ayrı bir seviyorum çünkü Draco o yıl aşırı yakışıklıydı bence.
💚🍏🐍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.