Sabah uyandığımda Draco yanımda o kadar tatlı uyuyordu ki. Bir dakika biz birlikte mi uyumuştuk. Ne tamam sakinim alt tarafı 2 yıldır delice hoşlandığım çocuk ile uyudum. Dün gece ne olduğunu düşünmeye çalıştım ama aklıma gelen en son dans ettiğimizdi.
Sanırım sarhoş olmuşum diye düşündüm. Sonra yataktan kalkım giyindim. Hogwarts treni 9.00 da kalkıyordu saat daha 7.00 dı. Aşağı inip kahvaltı hazırladım. Ve Altın çocuğu uyandırmaya gittim.
Ben: Draco Lucius Malfoy uyanmazsan trene geç kalıcaz.
Draco uykulu ve aşırı şirin bir şekilde uyandı. Saçları dağınıkken bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydı?
Ben: Kahvaltı hazır birazdan aşağıya gel.
Draco: İnsan ilk önce günaydın der çok ayıp.
Ben: (Sırıtır) Günaydın Altın çocuk
Beraber mutfağa indik ve kahvaltı etmeye başladık.
Draco: Yok artık bunların hepsini sen mi hazırladın?
Ben: Tabi ne sandın ben Snape'in iksir dersinden tek seferde geçtim. Bir kahvaltı mı yapamıyacağım.
Draco: Hahaha
Yemekten sonra hazırlandık ve beraber tren'e ışınlandık. Boş bir perona geçtik. Trendeki herkes potter ve söylentileri hakkında konuşuyordu. Draco ise keşke hogwarts'tan atılsa diye söyleniyordu. Pansy bizi buldu ve yanıma oturdu.
Pansy: Bu sene bakanlıktan bir müfettiş gelicekmiş ismi Dolores Umbridge yeni Ksk profesörü olacak.
Ben: Ne ciddi misin o kadın tam bir sosyopattır. İnanın bana pembe renge ve kedilere takık bir manyaktır.
Trenden indik ve büyük salonda yemek yiyorduk. Müdür Dumbledore yeni gelen umbrige'i ve okulun değerlendirme altında olduğunu söyledi.
Ben: Harika o kadın buradayken kimse mutlu olamaz.
Draco: Neden bu kadar nefret dolusun?
Ben: O kadını bakanlıktan tanıyorum inan bana tam bir kabustur.
~Ertesi gün~
Bugün sabahtan Umbrige'in ilk dersi vardı. Derse girdiğimizde bize basit sihir öğrenmek ve bunun gibi pek çok saçma şey söyledi. Dersin Savunma dersi olması gerekiyordu ama biz savunmaktan çok kaçmayı öğreniyorduk.
Potter dayanamayarak Umbridge' e Karanlık Lordun geri döndüğünü söyleyince umbridge ona cezalı olduğunu söyledi.
Draco'nun kötü sırıtışlarını gördüm cidden bu çocuğu bazen hiç sevmiyor bazen ise onsuz olmak istemiyordum. Dersimiz bitti bizde kalede yürümeye başladık.
Draco: Umbridge o kadar da berbat değilmiş ha.
Ben: Sadece Potter'a ceza verdi diye sevdin.
Draco: Bence bu yeterli bir sebep hem zaten o olmadan d büyü yapabiliriz.
Ben: Haklısın ama o kadın bina ayırmaz emin ol.
Büyü tarihi sınıfına varmıştık içeri geçip boş biryere oturduk. Draco'nun daha şimdiden sıkıldığını hissetmiştim.
Draco: Bu ders sencede çok sıkıcı değil mi?
Ben: Aksine bence çok eğlenceli.
Profesör Bennch( ismi salladım) derse başladı. Ve bize bugün ki konunun Kutsal 28 olduğunu söyledi. Bu konu hoşuma gitmişti çünkü draconun ve benimde ailesi bunların içindeydi.
Profesör: kutsal 28 en soylu safkan ailelerin bulunduğu bir listedir. Ve genellikle bu listedeki aileler kendi safkan soylarının devamı için yine bu listedeki aileler ile evlilik yaparlar.
Profesör bunu söylediğinde içimdeki draco aşkı daha da kabarmıştı. Acaba cidden olur muydu? Syrenia Malfoy kulağa çok kötü gelmiyor aslında.
Profesör: Şimdi ilk olarak Malfoy hanesi ile başlayalım. Bay Malfoy derse biraz katkı sağlar mısınız?
Draco: Mükkemmel olduğumuzu söyleyebilirim profesör.
Profesör: Peki başka bir bildiği olan?
Mesela bayan Dansel.Ben: Malfoy hanedanlığı tarihi kaynaklara göre 1000 yıl önce Armond Malfoy tarafindan kurulmuştur. Kurulmasından itibaren "Santamonia Vincent Semper" ilkesi ile safkan soylarını korumuş ve kutsal 28 in parçası olmuşlardır.
Draco:( Aile sloganımızı nasıl bu kadar iyi telafuz etti. Tıpkı bir malfoy gibi söyledi. Malfoy gibi mi ne diyorum yok artık.)
Profesör: Keşke bana da anlatacak yer bıraksaydınız bayan Dansel.
Draco: Malfoylara bu kadar meraklısın ha Syrenia.
Birkaç kız Draco'nun söylediğine gülüyordu. Ah draco herşeyi alaya bağlamasan tamam hoşuma gidiyor ama abartma.
Ben:(Gelecek ailemi tanımam lazım dimi) Kes sesini draco.
Draco bana aldırış etmeden sırıtıyordu. Bu beni daha fazla kızartmıştı. Ama derse konsantre oldum.
Yazardan,
Değerli okuyucular hepinizin sayısı çok hızlı artıyor. Bu beni çok mutlu ediyor. Hikayemi sevmeniz beni sevindirdi. Vote vermeyi unutmayın ve Draco'nun gizli hisleri hakkında düşüncelerinizi yazabilirsiniz.🍏💚🐍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.