Hogwarts savaşının sonrasında Bakanlık kimseyi öldürmedikleri ve Harry'nin gerçekten ölmediğini lorda söylemediği için affetmisti. Halam ise hogwarts savaşı sırasında ölmüştü. Hiçbir zaman gerçek aile gibi olamasak da o benim yaşayan tek akrabamdı.
Okuldan mezun olduktan sonra Bakanlık için başvuru yapmıştım. Draco'da aynı şekilde başvuru yaptı. Cidden Malfoy'ların geleneksel işi olmuştu bakanlık. İlk başta kabil edilir mi diye tereddütlerim olsada ikimizde kabul edilmiştik. Artık Draco ile Malfoy Malikanesinde kalıyordum. Bay Lucius ve Bayan Narcissa beni kendi çocukları gibi sevmişti.
Onların gelin adayı listesinde zaten vardım sonuçta Safkan 28 ailelerinin en başında yer alıyordum ve en önemlisi Malfoy ailesinin güvenini kazanmıştım.
Aslında birnevi evli sayılsakta savaştan sonra birbirimizle normal şartlar altında sevgili olmayı denemek istiyorduk.3 yılın sonunda Draco bana mükkemmel bir törenle teklif etti ve sonunda resmi olarak evlendik. Malfoy malikanesinin bahçesinde basının ilgisini çekicek kadar güzel bir tören olmuştu. Sonunda gerçekten mutluyduk hayallerimiz gerçek olmuştu.
~2 yıl sonra~
Bu sabah kendimi iyi hissetmediğim için işe gitmemiştim yemek salonunda Cissy ile kahvaltı ediyordum. Son zamanlarda sürekli halsiz kalıyordum ve çok acıkıyordum. Özellikle de tatlı konusunda normalde hiç aşermezdim ama 2 haftadadır böyleydi.
Cissy: Bana Draco'ya olan hamileliğimi hatırlatır halin var. Bende tatlı krizlerine girerdim.Cissy'nin sözleri beynimde alarm gibi yankılanıyordu. Acaba olabilir miydi yani çok normal bir durumdu 2 yıldır evliydik ve bu beklediğimiz bir haberdi. Gerçeği öğrenmenin tek yolu vardı.
Ben: Ben odama çıkıyorum anne bir şey olursa söylersin.
Cissy: Tabiki kızım sen nasıl istersen.
Odama gittim ve lavaboya girdim. Eşyalarımın arasından bulduğum hamilelik testini aldım yaptıktan sonra beklemeye başladım. O 10 dakika bana 10 yıl gibi gelmişti testi alıp tekrar baktığımda sonuç pozitifti. Aman tanrım hamileydim. Mutluluktan ağlamak üzereydim. Hızlıca aşağı indim ve Cissy'nin yanına koştum. Şaşkın halde bana bakıyordu ona haberi söylediğimde çok mutlu olmuştu.
Cissy: Tebrik ederim. Eminim çok iyi bir anne olursun Syrenia.
Ben: Teşekkür ederim annecim akşam Draco'ya söylemek için sabırsızlanıyordum.
Cissy'le uzun uzun konuştuk bana kendi hamilelik döneminden tavsiyeler verip durdu. Onu dinlerken daha çok heyecanlanmıştım gerçekten Draco ve benim çocuğumu taşıyordum. Akşam olunca tek düşünebildiğim Draco'ya bunu nasıl söyleyeceğimdi.
Draco: Syrenia, Anne ben geldim.
Draco yanımıza geldiğinde zaten olan heyecanım tavan yapmıştı.
Cissy: Ben sizi yalnız bırakayım konuşacağınız önemli konular vardır.
Cissy gittiğinde Draco ne olduğunu anlamamış halde bana bakıyordu. Şaşkın bir şekilde konuşmaya başladı.
Draco: Hayatım bana söylemek istediğin birşey mi var?
Ben: Evet ama bunu nasıl söyleyebilirim bilmiyorum.
Draco: Syrenia meraklandırma beni lütfen söyle.
Ben:(bunu yapabilirim) Baba olacaksın hayatım.
Draco'nun gözleri dolmuştu ama mutlu olduğu belliydi. Bana inanamayarak bakıyordu.
Draco: Gerçekten hamilemisin yani...
Ben: Evet tabiki bugün öğrendik.
Draco:Aman tanrım ya iyi baba olamazsam ya beni çocuğumuz sevmezse.
Ben: Draco sakin olurmusun çocuğumuz seni sevecek ve çok mutlu olucaz.
Draco: Bana bu mutluluğu hissettirdiğin için teşekkür ederim Syrenia seni çok seviyorum.
Draco bana yaklaştı ve dudaklarını benikimlere bastırdı.
Ben: Seni çok seviyorum Altın Çocuk.
~9 ay sonra~
{Draco'nun ağzından}
Syrenia'nın doğumu başlamıştı bense dışarda onu bekliyordum. Ama heyecandan her an bayılabilirdim babam yanımda beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama bu imkansızdı. Çocuklarımız ikiz olduğu için doğum normalden daha uzun sürmüştü. En sonunda hemşire odadan çıktı ve odaya girdim.
Syrenia'nın yanındaki ikiz bebekleri gördüğümde mutluluktan gözlerim dolmuştu. Annem ve Babam, Syrenia ve beni tebrik edip odadan çıkmıştı. Hâlâ bunun gerçek olduğuna inanamıyordum.
Draco: Şimdi bunlar bizim çocuklarımız mı?
Ben: Evet bizim çocuklarımız.
Syrenia'nın kucağındaki Scorpius'a bakıyordum masumca uyuyordu. Bende Darcy'i kucağıma aldım onun minik eli parmağımı sarmıştı.
Draco: Sonunda hayalini kurduğumuz gibi aile olduk.
Yazardan,
Bu bölümü yazarken duygulandım çünkü bundan sonraki bölüm final olucak ve ben bitirmek istemiyorum büyük ihtimalle bu kitabın devamı olarak {next gen} kitabı yapacağım. Bir sonraki bölüm için vote vermeyi ve takip etmeyi unutmayın.💚🐍🍏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.