18.Bölüm

4.6K 278 83
                                    

Birkaç hafta sonra Umbridge okulu resmen ele geçirdi. Saçma saçma kurallar ile hepimizin canına okuyordu. Draco bile ondan sıkılmıştı. Ama Umbridge  Potterdan nefret ettiği için çok ses etmiyordu.

~Ksks Dersi~

Ah draco dersi dinlerken neden bu kadar çekici olmak zorundasın ki. Gözlerimle resmen onu yiyordum. Zaten derste bişeyde öğrenmiyorduk ki.

Umbridge: Bayan Dansel acaba en son ne dediğimi söyler misiniz.

Ben: ( Ugh Lanet olsun) üzgünüm efendim dikkatim dağılmıştı.

Umbridge: Bayan Dansel dersten sonra ofisime gelin.

Harika cidden harika Hogwartsta ilk kez uyarı almıştım. Draco'nun yakışıklı olması sonucu ben ceza almıştım. Bu resmen haksızlık.

Ders bittikten sonra Umbridge'in ofisine gittim. Oda tahmin ettiğim gibi pembe renk ve kediler ile doluydu.

Umbridge: Bayan Dansel sizin dersimde başarılı olduğunuzu biliyorum. Ama son zamanlarda ilgisiz davranmanız beni çok üzüyor. Şimdi lütfen verdiğim kâğıda Dersi daha dikkatli dinlemeliyim yazarmısın.

Ben: Tabi efendim.

Kâğıda yazmaya başladığımda elimde feci bir acı hissettim. Elime baktığımda kâğıda yazdıklarım elime geçmişti. Bu karı manyak mıydı. Bu resmen işkence.

Ben: Efendim sanırım dersimi aldım. artık gidebilirmiyim.

Umbridge: Tabiki tatlım.

Odasından çıktığımda elim hala acıyordu. Umbridge'i  normalde mahvederdim. Ama halamı bu ise bulaştıramazdım. Nede olsa Karanlık Lord Umbridge'i okulda istiyordu.

Ortak salon şifresini söyleyip içeri girdim Draco ve Pansye gözükmeden odama çıkmaya çalıştım. Ama draco beni yakaladı.

Draco: Ne oldu Umbridge'le çok uzun kaldın.

Elimi arkaya saklayarak cevapladım.
Ben: Önemli bisi değil ama ödev yapmam lazım o yüzden yukarı çıkıcam.

Pansy: Elinde ne saklıyorsun?

Ben: Hiç yok bişi

Pansy ben yukarı çıkamadan elimi çekti ve gözlerine inanamayarak konuştu,

Pansy: Aman tanrım sen buna hiç mi diyorsun.

Draco: Bunu sana nasıl yapar!

Onu daha önce görmediğim kadar sinirli görmüştüm. Sanki o parlak zümrüt gözlerinde alev çıkacaktı.

Draco: otur hemen elini sarmalıyız.

Ben: Draco...

Draco: İtiraz istemiyorum Syrenia.

Draco elimi sararken bende ona olanları anlatıyordum. Pansyde yanımızda o pembe cadıya sövüyordu.

Pansy: Syrenia alınma ama sen okulun en başarılı öğrencilerindensin nasıl dikkatin dağıldı.

Ona gözlerimle sonra söylerim işareti yaptım.

Draco: Bunu bildirmelisin bu bir suç

Ben: Altın çocuk  bunu yapamam o cadı bakanlık tarafından korunuyor. Onunla iyi geçinmek zorundayız. Şimdi izninle ödev yapmak zorundayım. Yoksa tekrar ceza alırım.

Draco: Bu el ile ödev yapamazsın. Kitabını bana ver ben yaparım.

Ben: Bütün ödevi yapamazsin hem kendi ödevinde var.

Draco itirazlarımı dinlemedi ve kitabımı alıp odasına gitti. Bende Pansyle kendi odama çıktım. Sanki benden açıklama bekliyor gibiydi.

Ben: Pansy o bakışı biliyorum ne istiyorsun.

Pansy: Bana anlatman gerekeni anlatmanı.

Ben: Tamam anlatıcam ama eğer  birine söylersen seni lânetlerim anladın mı.

Pansy: Tamam kimseye söyleyemem.

Ona her şeyi anlattım bütün hislerimi ve duygularımı anlatmam bitince şok geçirmiş gibi bana bakıyordu.

Pansy: Bunu benden 2 yıl boyunca sakladın mı dalga mı geçiyorsun.

Ben: Pansy söylemek istedim ama daha kendime bile itiraf etmekte zorlanıyordum. Bunun benim için ne kadar kötü bisi olduğu görebilirsin en yakın dostuma aşığım ve o beni o gözle  anlamda görmüyor.

Pansy: Merak etme benim adım Pansyse ben sizi yaparım. Bekle düğünü için bir yer bile bulmadık daha.

Ben: Abartma istersen ha. Ayrıca Draco'yu benle olmaya zorlayamazsın. Sadece ben ona bu konular hakkında sorular soramıyorum sen benim yerime sor olur mu.

Pansy: Merak etme Bayan Malfoy o iş bende.

Ben: Ve bana etrafimizda  başkaları varken Bayan Malfoy deme.

Pansy: Yani yalnızken diyebilirim ha bayan Malfoy.

Ben: Pansy sabrımı taşırma.

O gece üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissettim. Ve herşeyin iyiye gideceği hissiyle uykuya kendimi teslim ettim.


Yazardan,

Bugünkü yeni bölümü sevmiş olmanızı umuyorum. Sizce diğer bölümde ne olabilir tahminlerinizi yazabilirsiniz. Vote vermeyi unutmayın sizi çok seviyorum.🍏💚🐍



Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin