Sabah olduğunda ilk dersimiz bitki bilimiydi adamotu ekmeği öğrenmiştik ders çıkışında hem yorulmuş hemde kulaklarım istifa dilekçesi hazırlar şekilde koridorda ilerlemeye başlamıştık.
Draco: İyi misin solgun görünüyorsun?
Ben: İyiyim ama bir daha adamotu ekersek sağır olabilirim.
Draco: Hahaha kulaklıklar bunun için verildi ya.
Ben: Çok komiksin cidden😠
Draco:Neyse ben Quidditch antrenmanına gidiyorum benimle gelsene.
Ben: İyi ama bu gün gry'ların günü nasıl olucak.
Draco:Ben bir Malfoyum.Ayrıca profesör Snape özel izin verdi.
Ben:Haha evet sanırım Malfoy olunca tüm kapılar anında açılıyor.
Koridorda yürürken Slytherin takımını gördük elbette peşlerinde takımdaki diğer çocukların sevgilileri olan üst sınıftan birkaç kız da vardı.Ama bu benim umrumda değildi benim derdim Draco'ya zarar gelmesini engellemekti.
Sonuçta maçta yara kafa ile çarpışacaktı.Biz Quidditch sahasına ilerlerken Gry takımının da geldiğini gördüm.Ben:(Lütfen olay çıkmasın)
Oliver:Bu gün bizim günümüz bunu biliyorsun.
Sly'lı çocuk: Evet ama profesör snape bize özel izin verdi.
Çocuk mektubu oliver'a uzattığında oliver mektubu sesli biçimde okumaya başladı.
Oliver:Demek yeni bir Arayıcınız var kim?
Sly'lı çocuk: Draco'yu gösterdi.Ayrıca takımdaki tek değişiklik bu değil.Bunu duyduğumda sopalarına baktım bunlar en yeni Nimbus 2001 di.Bunları tüm takıma alacak tek bir aile vardı Malfoy.
Ron:Bunları nasıl aldınız?
Draco:Gördüğün gibi bazı aileler istediklerini alabiliyor.
Draconun sözü üzerine Granger konuştu.
Hermione:En azından Gry rüşvet vermiyor.Yetenek sergiliyor.
Bu lafın üzerine Draco sinirlenmişti ve benden bile daha fazla alacı biraz da öfkeli hali ile konuştu.
Draco:Sana soran olmadı seni iğrenç küçük bulanık.
Granger bunu duyunca ağlayarak gitti arkadaşlarıda peşinden gidince bizde Quidditch sahasına gitmiştik.
Ben:(Bulanık mı cidden ağır bir sözdü yani safkan olabilirdim ama muggle'lardan doğanların bir suçu yoktu ailelerini onlar seçmiyordu Draconun bunu sadece sinirle söylediğini ummak istiyordum.)
Draco:Nasıldım?
Ben: Gayet güzel oynadın.Umarım maçta da iyi olursun. Babanda maça geliyor.
Draco: Umarım eğer kaybedersem çok kötü olur.
Ona karşı kırgın olsamda onun üzgün haline dayanamıyordum. Onun daha iyi hissetmesi için elini tuttum.
Ben:Merak etme iyi olucak ve kazanıcaksın.
Birkaç gün sonra maç günü gelmişti Slytherin tribününden Draco'yu izliyordum.Yeşil renkli forması ile gözleri çok uyumluydu ve platin rengi saçları ile mükkemel görünüyordu. Onu izlediğimi fark etmiş olmalı ki bana sırıtarak bakıyordu.
Maçın ilerliyen saatlerinde Potter ve Draco serseri bir bludger topunun önünde snitch'i kovalıyorlardı. Ardından topun Draco'yu düşürdüğünü gördüm. Çok tehlikeli düşmemişti ama canı acımıştı. Potter'ın snitch'i yakalaması ile maç bitmişti. Bende direk olarak Draco'nun yanına gitmiştim.
Draco: Hepsi o yara kafanın suçu ugh.
Ben: Draco sakin ol bir yerin acıyor mu?Draco da bişey yoktu ama Bay Malfoy çok sinirliydi. Oğlunun maçta kaybetmesi onu küçük düşürmüş olmalıydı. Günün sonunda herkes erkenden yatakhanelere çekildi kimsenin morali iyi değildi.
Yazar:
Eveeet 6. Bölümü bitirdim 2.yılla ilgili fazla bölüm yapmayabilirim. Çünkü uzatmadan daha olaylı ve aralarındaki aşkın olduğu bölümlere gelmek istiyorum. Bu arada her gün 2 bölüm atma planım var. Kendinize iyi bakın yeşil elmalar 🍏🍏🍏❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.