Draco ile planı uygulamak için Hogsmade'e gidiyorduk. Plan basitti uygulamak için doğru zamanı beklemek yeterli olucaktı.
Ben: Draco ne yapacağını anladın değil mi?
Draco: Merak etme biliyorum. Sen kaymakbiralarını söylerken hallederim.
Beraber Üçsüpürgeye doğru ilerliyorduk dikkat çekmemesi için bunu bir randevu gibi gösterecektik ki bir bakıma doğruydu. Beraber içeri girdik Draco'nun yara kafa ve ekibini görmesi kötü olmuştu.
Ben: Boşver onları sadece tesadüf.
Draco: Haklısın sevgilim sen biraları söyle ben minik bir detayı halledip geliyorum.
Draco döndüğünde işi halletmiş gibi görünüyordu. Başarmış gibi sırıtıyordu bunun bir başarı olmadığını biliyordum ama onu mutlu gördüğüm için rahattım.
Draco: Paket teslim edildi. Artık diğer yarım kalan işimize dönelim hani kütüphanede bıraktığın...
Ben: Bu fırsatçılık ama hahaha ...
Kollarımı yavaşça onun boyuna doladım ve hafifçe öptüm. Eliyle dudağımda kalan bira köpüğünü sildi.
Ben: Bu arada sen Slughorn'un partisine davet edildin mi?
Draco: Hayır derslerim iyi ama gözdesi ben değilim sensin. Hem o dolap işinden dolayı derslere odaklanmak zor.
Ben: Slug klübüne girmen önemli böylece iksirlere erişim kolaylığı sağlarız. Ayrıca Slughorn'un özel balosuna da davet almış olursun çünkü senden başkası ile gitmem asla.
Draco: Zaten öyle bir seçenek yok.
Beraber okula geri dönmüştük ama bir sorun vardı katie denen kız paketi açtığı için zehir ona etki etmiş olmalı ki hastanedeydi.
Herkes tedirgin bir şekilde bunu kimin yaptığını konuşuyordu ama kimse suçlama yapmamıştı. Tek sıkıntımız
Altın üçlünün olay zamanında orada olmasıydı. Zaten her olaydan çıkmasalar olmazdı. Ortak salonda yanlız olanları düşünüyordum sonra arkamdan tanıdık ses geldi.Draco: İyi misin Syrenia?
Ben: İyiyim ama kendime kızıyorum yani benim yüzümden başarısız olduk. Keşke daha çok üstüne gitseydim işin.
Draco: Sakın kendini suçlama kimse anlamadı zaten. Yara kafayıda boşver diye kendin dedin.
Ben: Biliyorum ama sana kötü birşey olma düşüncesi beni nasıl deli ediyor bilemezsin.
Draco: Bende aynı şeyi senin için hissediyorum bu yüzden benim için kendini üzme sevgilim.
Beraber şöminenin yanındaki koltuktaydık. Ona sıkıca sarıldım ve mükkemmel olan saçları ile oynamaya başladım. (Yazarken feels geçirdim resmen)
Draco: Saçlarımı bırakırmısın lütfen.
Ben: *sessizce*Onlarda o kadar mükemmel olmasın o zaman.
Draco bu söylediğimi duymuş olmalı ki yine o büyüleyici bir şekilde sırıttı. Cidden böyle gülünce Imperius etkisinde gibi oluyorum.
Draco: Malfoy genleri işte istersen bu genleri devam ettirebiliriz.
Ben: Bu teklif harika ama Slug partisine geç kalmamalıyım ama bu teklifi bir ara deneyelim bence.
Draco:(Bu kızı kaybedersem yaşayamam) Peki sen ne zaman istersen.
Kızarmış bir şekilde ortak salondan çıktım ve profesörün odasında gittim. Yemekte bizim binadan sadec blaise vardı geri kalanlar ise gry ve raw'dı.
Slughorn: Peki siz bayan Dansel gelecek ile ilgili planlarınız varmı?
Ben: Evet profesör bakanlıkta çalışmayı düşünüyorum zaten halamdan dolayı fazlaca tecrübem var. Belki yaz tatilinde de staj yapabilirim.
Slughorn: Bu çok iyi bir plan karar vermiş olman etkileyici.
Yemek ilerlemişti pek heyecan verici bir olay yoktu ama Potter'ın bakışlarını birkaç kere üstümde yakalamıştım. Katie olayından dolayı kimi suçladığını biliyordum.
Yemekten sonra blaise ile ortak salona doğru giderken merdivenlerde durdum. Sanki takip edildiğimi hissediyordum.
Blaise: Sen gelmiyor musun?
Ben: Sen git benim bir işim var.
Blaise gittikten sonra arkamı döndüm ve elimi asama götürdüm. Arkamdan bir ses duyunca hızlıca döndüm bu Potter'dı.Ben: Neden beni takip ediyorsun potter?
Harry: Sevgilinin ne yaptığını biliyorum seninde bildiğini düşünüyorum.
Ben: Senin derdin ne?
Harry: Durdur onu seninle bir dedim yok.
Ben:(İstesemde yapamazdım ki bu görev tamamlanacaktı illa.) Çok ileri gidiyorsun potter dostum değilsin ama düşmanım olmayı da hiç istemezsin. Beni rahat bırak.
Onu arkamda bırakıp ortak salona ordan da odama geçtim. Sinirliydim cok yanlış işlerle uğraşıyordu ve beni draco ile tehdit etmişti. Yanlış kişiye bulaştın Potter eğer ona birşey yaparsan sonunu Lorda bırakmam.
Yazardan,
Bugün tek bölüm ile yetinmek istemedim. O yüzden bir bölüm daha yazdım ve yazarken feels geçirdim resmen. Şu an melez prens izliyorum ve bir sonraki bölümlerde ne yazacağımı planlıyorum beklemede kalın. Ve vote verip takip etmeyi unutmayın.🍏🐍💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.