İleriki günlerde bazı öğrenciler taşlaşmış şekilde bulunmaya ve koridorlarda tehditkar mesajlar görülmeye başlamıştı.Bu okulda normal bir zaman geçse şaşardım zaten.Bazı söylentiler bunun Sırlar odası denen bir efsane ile ilgili olduğunu söylüyordu.
Bayan Mcgonnagal'ın dersine geç kalmıştım ve pansy'nin yanı dolu olduğu için tek boş yer Draco'nun yanıydı hızlıca onun yanına geçince yine gamzesini çıkartarak gülüyordu.
Bayan Mcgonnagal konuyu anlatırken Granger onu bölüp bize Sırlar odasından bahsetmesini isteyince pekçok kişi fısıldaşmaya başlamıştı Draco ile dikkatimizi verip efsaneyi dinliyorduk. Efsanede Salazar Slytherin'in varisinden bahsediyordu bu söylenince bazı gözler Draco'ya çevrildi fakat onun olması imkansızdı.
Eğer böyle bir durum varsa bana söylerdi. Diye düşünüyordum.
Dersten sonra Draco ile konuşmuştum o değildi. Hafta içinde birkaç öğrenci daha bulununca Profesör Lockheart bir düello dersi açmıştı. Derste bizi birkaç öğrenci ile eşleştirip savaştırıyordu. Şu ana kadar herkesi yenmiştim Dersin sonuna doğru herkes Draco ile Potter'ın kapışmasını izliyordu.Draco asasından yılan çıkarınca Potter bir anda çatal dili konuşmaya başlamıştı. Herkes fısıldaşıyor ve onun Slytherin'in varisi olduğunu düşünüyordu ortak salonumuza yürürken Draco konuştu.
Draco:Eminim bütün olaylar o yara kafanın suçu.
Ben:İyide o slytherin bile değil ki. Bilmiyorum bence bu işe bulaşmayalım zaten gece yasakları başlıyor.
Draco:Merak etme zaten başıma bela alma gibi bir planım yok.
~ 1 ay sonra Slytherin ortak salonu~
Draco'nun Crab ve Goyle'la konuştuğunu görünce yanlarına gittim.
Draco: Büyücülük Gazetesi hala açıklama yapmadı sanırım okul olanları saklamaya çalışıyor.
Ben: Altın çocuk haklı. Halam ile konuştum olanların gazetede bahsedilmesine izin verilmiyor.Ama bunların bilinmesi lazım.
Crab ve Goyle çok tuhaf davranıyorlardı ve konuşmanın ortasında neden olduğu belli olmaz biçimde kaçmışlardı.
Ben: Hey bu ikisinin neyi var her zaman ki hallerinden daha aptallar.
Draco:Bilmem ama umrumda değil.
Aradan geçen zamanda Sırlar odasının sırrı sonunda çözüldü. Tabiki şu meşhur 3'lü sayesinde zaten bir olayda onlar olmaz ise eksik olurdu. Ama bu sefer kabul etmeliyim ki iyi bir iş yapmışlardı. Ve eninde sonunda herşeyin normale dönmesi iyiydi. Draco kabul etmek istemese bile o da bu işlerin son bulduğuna seviniyordu.
Yemekhanede ki ziyafet sırasında Dumbledore bu felaketin bitmesi ile ilgili bir konuşma yapıyordu.
Draco:Bir konuşmasında şunları övmese olmaz mı.
Ben: Haklısın ama sırlar odasını onlar buldu.
Draco: Yine de onların övülmesi sinirimi bozuyor.
Ben :Draco lütfen övülen kişi sen olmadıkça herkes karşı sinirin bozuluyor.(alaycı ses ile hayal edin)
Draco: Haha övülen kişi sen veya ben olmadıkça sınır olmaya devam edicem.
Ben: Arkadaş dediğin böyle olur işte haha yanlız tatilde bana yazmayı unutursan çok fena olur.
Draco: Nasıl unutabilirim ki?
Pansy: Oo baya samimisiniz bakıyorum.
Draco yine o meşhur gülüşünü atarken.
Ben: Pansy abartma istersen.🙄
Eveet 2. Yıl böyle bitti açıkçası 2.yılda draco sahneleri sadece başta olduğu için böyle yaptım. Ama Merak etmeyin diğer yıllar daha uzun olucak çünkü çok iyi planlarım var takipte kalın.
💚🐍🍏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.