22.Bölüm

4.6K 259 78
                                    

Yaz tatilim bu sefer bana çok uzun gelmişti. Bütün yaz boyunca yaptığım tek iyi şey mektup yazmak ve halamın gazete manşetlerini belirlemekti.

Karanlık Lord'un geri geldiği bilindiği için bakanlık telaşlıydı. Her gün kayıp vakaları artıyordu ve muggle yerlerine saldırılar oluyordu.

Halam da onlardan olduğu için bazı olayları herkesden önce biliyordum. Tam olarak onları savunduğumu söyleyemezdim.

Ama iki taraftan birini seçeceksem bu Draco'nun yanı olurdu şüphesiz. Ondan söz etmişken yaz boyu bana sadece 3 kez yazmıştı. Onu okulda yakalayayım bakalım nasıl lanetlicem.

Daniela: Syrenia tatlım ben geldim aşağı gel.

Ben: Geliyorum hala (acaba yine draco gelmiş midir?)

Aşağı indiğimde tabiki Draco yoktu fakat halam tedirgin görünüyordu. Nedenini bilmediğim bir şekilde normalden tuhaftı.

Ben: Bir sorun mu var hala?

Daniela: Yani problem denebilir, şu arkadaşın Draco bugün toplantıda çok önemli bir görev aldı.

Ben: Ne draco ölüm yiyen mi?

Daniela: İlk defa bugün geldi, Lord onu seçti. Aslında bu görev için senin seçilmeni isterdim.

Ben: Görev ne peki?

Daniela: Hogwarts'ta ki tek engeli kaldırmak. Dumbledore'u.

Ben: Ama o bunu nasıl yapabilir ki?

Daniela: Ben onu bilemem ama bizim ailemiz malfoylardan daha soylu bence seni seçmeliydi. Neyse sen yarın için hazırlan ve Draco Malfoy başarısız olursa diye kendini hazırla belki öyle lord sendeki potansiyeli anlar.

Ben:(aklımı kaçırmak üzereydim. Draco bir katil değildi ailesi ölüm yıyen olabilirdi ama onu tehlikeye atmazlardı tabi Karanlık lord Bay Malfoy'u cezalandırmak için Draco'ya bu görevi vermişse başka.)

Odamda tüm bunları düşündüm demek bütün yaz boyunca bu yüzden yazmamıştı. Draco bunu yapamazdı ne kadar onlardan taraftan  nefret etsede bu alay etmek değildi.

Tarihin en güçlü büyücüsünü öldürmek bu imkansızdı.
Ona yardım etmem gerekiyor yoksa onu öldürürlerdi. Bunu yapmam lazım ne olursa olsun yardım edicem. Draco'yu korumak zorundayım.

~Ertesi gün Diagon Yolu~

Halam ortalık yerlerde görülmek istemediği için diagon yolunda ayrıldık. Adim gibi biliyordum ölüm yiyenlerle buluşacaktı yani Draco'da orada olmalıydı.

Yapmam gerekiyordu onları takip etmemeliydim. Fakat yara kafa ve arkadaşları da halamın gittiği sokaktan gittiler. Bu tesadüf olamazdı heralde.

Onları takip etmeye başladım. Dar bir sokaktan geçtiler. Gittikleri yer bir antikacıya benziyordu. İçerde halamın söz ettiği başka ölüm yiyenlerde vardı.

Potter ve tayfası draconun görevini bilmiyordu. Bu yüzden bişi yapamazlardı. Potter ve ölüm yiyenlerin beni göremeyeceği bir yerden onları izliyordum. İçerde biri Draco'ya ışınlanma dolabını anlatıyordu.

Draco ölüm yiyenleri Hogwarts'a ışınlayacaktı sanırım. Yani görevi tamamlanınca olmalıydı. Ama bu tür değerli eşyalar okulda herkesin eline geçecek durumda değildi. Onun düşündüğümden daha çok yardımıma ihtiyacı vardı.

O sokaktan ayrıldım ve trene ilerledim. Pansy ile Blaise ile gelmişti. Onların yanına oturup Draco'yu bekledim. Sonunda gelebilmişti.

Draco:(Ona ne diyecektim bu görevi istemiyordum bile kesin benden nefret edicek.) Nasılsınız?

Ben: Biri bütün yaz boyunca yazdığım mektuplara cevap yazsa daha iyi olabilirdim.

Draco:(Evet trip attığına göre sanırım başım dertte ama sende beni anla kalbimin sahibi)

Pansy: Draco evet bütün yaz boyunca tuhaftın iyi misin?

Draco: Babam ve bakanlık olaylarından dolayı ev biraz gergin.

Ben:(Babasının azkaban da olduğunu nasıl unuttum.) Tabi ben çok üzgünüm sana boşuna sinirlendim.

Draco:(Ah sen beni önemsiyorsun ya o bana yeter keşke sana herşeyi söylesem.) Önemli değil.

Okula vardığımızda hepimiz inmek için hazırlandık. Ama Draco hala vagondaydı.

Pansy: Geliyor musunuz?

Draco: Siz gidin benim bi işim var size yetişirim.

Ben:(fısıldar) her şeyi biliyorum benimle ihtiyaç odasında buluş konuşmamız lazım.

Trenden inip Pansy ile okula ilerledim. Ama aklım hala ondaydı. Onun görevi için bir yol bulmalıydım bunu yapabilecek tek kişi bendim.

( Bu arada Draco trende Harrynin suratını dağıtıyor.)

Merhaba sevgili okurlar umarım yeni yılınız iyi geçer. Yeni bölümü umarım seversiniz. Bu arada 2021'in sonunda netflixte hogwarts kurucuları hakkında dizi çıkıncakmış sizin düşünceleriniz neler? Vote vermeyi unutmayın.🍏🐍💚

Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin