Aradan birkaç hafta geçmişti Draco'nun dolabı onarma işi başarılı olmaya yaklaşmıştı fakat önce denemeler yapmalıydı. Fakat ihtiyaç odasının noel partisi için ayrılan koridorda olması kötüydü. Çünkü Draco'nun o koridora gitmesi gerekliydi ama partiye davetli değildi.
~Slytherin ortak salonu~
Ben: Draco o koridora gitmek zorundasın.
Draco: Biliyorum ama partiye davetli bile değilim nasıl olucak bu iş.
Ben: Ben davetleyim ama davetli olmayan birini getiremeyiz ama seni gizlice içeri sokabiliriz belki.
Draco: Tehlikeli ve yakalanırsan ceza alabilirsin.
Ben: Başka çaremiz var mı? Bu akşam ölüm yiyenler senin dolap denemen için toplanıcak eğer yapamazsak okul cezasından daha büyük ceza alırsın.
Draco: Biliyorum ama... off neden hiç birşey düzgünce gitmiyor.
Ben: Lütfen öyle bakma seni üzgün görmek istemiyorum tamam mı bir yolunu bulucaz beraber yapıcaz. ( Gerçekten kötü durumdaydı üzerindeki baskı çok fazlaydı ve O bunu kaldırabilecek bir çocuk değildi.)
Çaresizce ona sarıldım muhteşem kokusunu içime çektim ve göğsüne yaslandım. Beni büyüleyen gözlerine baktım ve Platin sarısı saçlarını okşadım.
Draco: Syrenia yanındayken kendimi çok mutlu hissediyorum. Beni büyülüyorsun.(Seni asla bırakmak istemiyorum.)
Draco: Syrenia lütfen saçımla oynama çok huylanıyorum.
Ben: Ama çok yumuşak...
Draco'nun saçları dağılmıştı buna sinir olduğunu biliyordum ama o kızmamıştı.
Ben: Artık balo için hazırlanayım hem tüm öğlen burada durduk. Sende saçlarını düzeltirsin.
Draco: Saçlarımı sen dağıttın zaten... Fakat sana istesemde kızamıyorum Sevgilim.
Onu hafifçe öpüp hazırlanmak için odaya çıktım. Ne giyeceğimi bile bilmiyordum. Ben hangi kıyafeti seçsem diye düşünürken Pansy tam zamanında geldi.
Pansy: Elbise mi seçmeye çalışıyorsun?
Ben: Evet ama bir türlü seçemedim.
Pansy: Ben Blaise'in bana aldığı elbiseyi giycem,istersen benim dolabımdan da alabilirsin.
Ben: Teşekkür ederim Pans. Bu arada sevgilinin notları partiye gelmeye yettiği için çok şanslısın.
Pansy: Nasıl yani Draco davet almadı mı peki sen nasıl o olmadan gidiyorsun.
Ben: Evet maalesef notları son zamanlarda iyi değil. Bu arada partiye onunla gidiyorum ama gizlice yani onu gizlice alıcam.
Pansy: Bu çok romantik ama ceza alabilirsiniz ikinizde.
Ben: Biliyorum ama onsuz asla gitmem hem profesörler bizi görmezse sorun olmaz.
Pansy ile konuşurken bir yandan da elbise arıyordum. En sonunda bir tanesini gözüme kestirdim ve denemek için banyoya gittim. Siyah elbiseyi giydikten sonra biraz makyaj yaptım. Aynadan baktığımda fena görünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.